Gå til innhold

Dere med IKM uke 41, noen som har begynt å teste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg måtte svi av en Quick respons i dag, 3-5 dager før tiden.

Den viste en SVAAAAAAAK rosa strek. Min samboer kunne også se den, uten at vi måtte holde den opp mot lyset he he:)

Så nå sitter jeg her å klør meg i hodet. Tenkte ta en clearblue i morgen tidlig.

Så enn så lenge tar jeg det som en negativ test siden var sååååå svak!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 4(eller 5) dager før IKM, men tør ikke teste ennå. Satser på å holde meg i skinnet et par dager til... Er både spent og redd. :-)

Skrevet

Hei

Vi er i samme båt :)

Testet svaaak rosa strek i dag, både jeg og sambo så streken og måtte heller ikke holde den opp i lyset...

Er veldig spent, venter med å slippe med løs.. Tar en ny test imorgen tidlig...

Lykke til:)

Skrevet

Ennå 5 dager til IKM, men måtte selfølgelig prøve, og den var negativ. Blei utrolig deprimert og begynnte å gråte, :( sist jeg var gravid blei den positiv 5 dager før, men resulterte i MA i juni.

Huff har bare en skikkelig kjip dag i dag, gråter hele tiden og føler meg sååå sliten av det her! :( Ikke føler jeg noen symtomer lenger heller annet enn ømme/vonde pupper og halsbrann av og til, det at jeg er trøtt å sliten kan bare være fordi jeg har hatt eksamen i noen uker.

Sorry for klagingen, men må bare si det til noen!

Skrevet

Vet ikke helt når jeg har IKM, første periode etter pilleslutt! Men nå er det fire uker siden jeg sluttet på pillen, så jeg må vel få tanta snart. Har svidd av noen tester allerede, men de har vært negative. Får se om jeg greier å holde meg noen dager til...

Skrevet

Jeg greide ikke dy meg i går, og tok en test. Den var negativ, uten antydning til noen strek. Men så vet jeg heller ikke når IKM dagen er. Hvis jeg regner SAdagen som første dag i forrige mens, har jeg IKM torsdag. Men det er jo også mulig at jeg ikke en gang har hatt eggløsning, så vi holder på og prøver litt innimellom også;) Eggløsningstestene har jeg gitt opp, blir bare svak strek eller ingen strek.

Gratulerer til dere som har fått svak strek! En strek er jo en strek! :) Hipp hurra for den fantastiske, magiske kroppen som klarer å bli gravid!

Skrevet

Klarte ikke å vente, og tok test på mandag, men den var negativ, ingen tegn til svak strek engang:( Prøvde da med billigtest. Noen som har erfaring med disse, er de til å stole på? Har clearblue, men vil vente med å bruke disse til slutten av uken. Litt usikker på ikm dato, men tror den kan være rundt 14.okt da det er akkurat 4 uker fra første dags siste mens. Ved forrige graviditet klarte vi det på første forsøk, så spent om det skjer denne gangen også. Har aldri prøvd el tester, så det er nytt for meg. Har bare tatt det med ro og ikke stresset. Så blir spennende dager framover :)

Skrevet

Til dere som har testet negativt. Det gjorde jeg også med min datter to dager før IKM, men jaggu meg var jeg ikke gravid. Slo bare ikke ut før to dager etter IKM

Skrevet

har også testet, men det var 5 dg før IKM og negativt. venter i spenning på IKM 16 okt...

Håper så mange som mulig får det til denne gang:))

Skrevet

Jeg har testet igjen idag med cb og der sto det: GRAVID!:D

Kan ikke helt skjønne det... Helt satt ut..

Håper virkelig jeg klarer å holde på spiren denne gangen...

Lykke..

Skrevet

Gratulerer så masse!!!

Her kom tante rød idag tidlig, så vi satser på at spiren sitter i neste runde :)

Skrevet

Gratulerer så mye til dere med positiv test!!

Her i gården holder jeg meg fortsatt i skinnet, og venter med testing til IKM som er i morgen. Må innrømme at ventingen er uutholdelig - og jeg ser på testene i skuffen flere ganger for dagen... Jeg har hatt flere "symptomer" denne perioden, men det kan selvsagt være ønsketenkning. Prøver å ikke hause meg for mye opp - fallhøyden blir så stor - og jeg har blitt skuffet før...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...