Gå til innhold

Treff, Kristiansand

Not a quitter ♥ mamma til to♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper flest mulig vil være med på et lite treff den 20.okt 2010 kl 18.00

Kom og sladre litt, både dere med mage og dere med barnevogn :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ser ut som det blir folksomt... :) hehe. Skikkelig dårlig med gravide sørlendinger for tida virker det som....

Skrevet

ja ser ut som egon kan bli overfylt hehe. Syns jeg ser gravide i byen heeeele tiden, men tar helt sikkert feil :P

note to self: besøk optikeren :P

Skrevet

Kanskje jg klarer å tvinge med meg min gravide søster. litt redd for å komme alene :P

Skrevet

Det må du gjøre, er bare kjempekos med flere. Og skulle hun ikke kunne være med så prøv å komme alene, ingen skal bite ;)

Vi kjenner ikke hverandre noen av oss, så alle står på samme linje uansett :)

Skrevet

Om bena mine er med så kommer jeg også.!:)

Skrevet

Da krysser vi fingrene og håper bena vil være med ;)

Skrevet

jey! det er bra jenter!! Dette blir bra!

Gleder meg!

Kathrine

Skrevet

Hei! Jeg hadde lyst å være med på dette, men siden min termin var 20okt og lillegutt meldte sin ankomst den 17okt, så ble det litt vanskelig!

Men jeg vil gjerne ha noen å treffe i byen og trille med etterhvert når dere får deres nurk, så håper dere skal treffes mer?

Kristine

Skrevet

Det skal vi nok :) satser på å få til ett treff til før desember og to av de som ble med denne uken føder. Vi var 4 stk på treff denne gang, to får før jul nå og to kommer dinglende etter i 2011 :P

Var veldig kjekt, så håper flere vil være med neste gang. Hadde vært veldig kjekt med noen å trille med utpå nyåret når mini er kommet, kjenner ingen med små barn her i byen enda :P

Skrevet

Blir det flere treff før jul?

Jeg har ei jente på 4, og en gutt (i følge jordmor) som kommer i mars 2011. Alltid hyggelig med nye bekjentskaper som har barn!

Skrevet

Vi må klare å få til et treff før jul, personlig blir jeg veldig travelt opptatt med flytting nå i november så tror jeg må ta det etter det. Da spørs det om disse to desemberjentene fra sist treff rekker å henge seg på før fødsel.

Kanskje vi skulle fått til et lite "mage-julebord"? Sånn rett rundt 15. des kanskje??

Hva sier dere andre til det??

Skrevet

Hei, jeg blir gjerne med på neste treff :-) Venter smått i mars 2011.

Skrevet

Heihei!

Jeg har nettopp flyttet til byen og kjenner få gravide/med barn her, så blir gjerne med på neste treff!

Er 22 og har termin 28. Desember :)

Skrevet

er med på det meste så lenge jeg ikke ligger på føden! :)

hehe.

Skrevet

Kath: når var det du har termin igjen...og hun andre (flau over å ikke huske navn :P )

Skrevet

jeg har termin 15 desember, og hun andre (husker det heller ikke...!!!!) har vel termin 1. desember. :)

Er by the way sykemeldt nå, så om noen er interessert i å ha noe slags formiddagstreff er jeg med jeg!! :)

Skrevet

vi kan gjerne ta en kaffe en dag eller noe, går hjemme og kjeder meg halvt i hjel for tiden :(

kan ikke du bare sende meg en mld også avtaler vi når det passer??

• 2 uker senere...
Skrevet

jeg er sykemeldt og går også hjemme, hadde vært koselig å treffe noen andre med babymage :)

Skrevet

noen som vil møtes på fredag (19. nov) kanskje for en kaffe eller to i byen?? eller like over helgen igjen??

Holder på å forgå her hjemme for tiden så det hadde vært utrolig kos å treft noen for litt mageskravling :P

Skrevet

Hei,

jeg blir gjerne med på en treff eller 2 før jul. Har termin i mars, så jeg er ennå i jobb, men tar gjerne en kaffe eller 2 / lunch i byen. f.k. fredag eller over helgen.

Er det noe av dere som kanskje oppretter en"treff"? Er ny her inne, så jeg har ikke helt kontroll på den biten ennå :-)

Skrevet

Hei! Meg som ingen husker: jepp, har temin 1 des, og kommer på fredag. Heter Thale forøvrig, hehe. Mulig jeg må ha med minsten.

Skrevet

Flott, Thale :) da sees vi på fredag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...