Gå til innhold

Treff, Kristiansand

Not a quitter ♥ mamma til to♥

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det må du gjøre, er bare kjempekos med flere. Og skulle hun ikke kunne være med så prøv å komme alene, ingen skal bite ;)

Vi kjenner ikke hverandre noen av oss, så alle står på samme linje uansett :)

Annonse

Hei! Jeg hadde lyst å være med på dette, men siden min termin var 20okt og lillegutt meldte sin ankomst den 17okt, så ble det litt vanskelig!

Men jeg vil gjerne ha noen å treffe i byen og trille med etterhvert når dere får deres nurk, så håper dere skal treffes mer?

Kristine

Det skal vi nok :) satser på å få til ett treff til før desember og to av de som ble med denne uken føder. Vi var 4 stk på treff denne gang, to får før jul nå og to kommer dinglende etter i 2011 :P

Var veldig kjekt, så håper flere vil være med neste gang. Hadde vært veldig kjekt med noen å trille med utpå nyåret når mini er kommet, kjenner ingen med små barn her i byen enda :P

Vi må klare å få til et treff før jul, personlig blir jeg veldig travelt opptatt med flytting nå i november så tror jeg må ta det etter det. Da spørs det om disse to desemberjentene fra sist treff rekker å henge seg på før fødsel.

Kanskje vi skulle fått til et lite "mage-julebord"? Sånn rett rundt 15. des kanskje??

Hva sier dere andre til det??

Annonse

• 2 uker senere...

noen som vil møtes på fredag (19. nov) kanskje for en kaffe eller to i byen?? eller like over helgen igjen??

Holder på å forgå her hjemme for tiden så det hadde vært utrolig kos å treft noen for litt mageskravling :P

Hei,

jeg blir gjerne med på en treff eller 2 før jul. Har termin i mars, så jeg er ennå i jobb, men tar gjerne en kaffe eller 2 / lunch i byen. f.k. fredag eller over helgen.

Er det noe av dere som kanskje oppretter en"treff"? Er ny her inne, så jeg har ikke helt kontroll på den biten ennå :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...