Gjest Skrevet 10. oktober 2010 #1 Skrevet 10. oktober 2010 Etter å ha funnet hjertelyden hver gang jeg har prøvd siden uke ni, finner jeg den ikke lenger. Hva kan ha skjedd, trenger jeg å bekymre meg? Er snart 12 uker.
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 10. oktober 2010 #2 Skrevet 10. oktober 2010 Babyen har nok flyttet på seg. Jeg finner hjertelyden på en helt annen plass nå enn når jeg var 9 uker. Er 11+2 i dag Fortsett å let litt til så vil du nok finne den til slutt
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 10. oktober 2010 #4 Skrevet 10. oktober 2010 Det skal ikke mange mm til før man får den inn. Har du prøvd å liksom presse den litt nedover på skambeinet? Skjønner at du er bekymret, det hadde nok jeg også vært. Du er jo såpass langt på vei så vil tro at alt er bra da men
Gjest Skrevet 10. oktober 2010 #5 Skrevet 10. oktober 2010 ja, både over, under, siden og helt opp til navlen i alle vinkler. Fant kun min egen puls...og stillhet!!
Linda :) Har født nr 2 <3 Skrevet 10. oktober 2010 #6 Skrevet 10. oktober 2010 Uff, det må være frustrerende. Kan jo hende den har lagt seg lagt ned for å sove litt. Du må jo bare prøve igjen litt senere hvis ikke får du kontakte lege i morgen eller noe. Håper du finner den til slutt da:)
Tingeling30 Skrevet 10. oktober 2010 #7 Skrevet 10. oktober 2010 Hmmm er det bare i dag at du ikke fant lyden? For jeg hadde det sånn for noen dager siden.. Prøvde 3 ganger på samm dag uten å finne lille spire.. Den natten drømte jeg at jeg fikk blod på toalettpapiret å mistet.. men neste morgen når jeg våknet så letet jeg på nytt etter lille spire.. å da fant jeg den med en gang... Så om dette ikke har varet i flere dager så ikke stress å prøv heller i morgen igjen... etter denne episoden har jeg prøvd å la være å sjekke vær dag.. Blir jo smågal når man ikke finner hjertelyden.. jeg er 11+1 uke i dag
Gjest Skrevet 10. oktober 2010 #8 Skrevet 10. oktober 2010 Ja det var bare idag jeg ikke fant den, har ikke sjekket på noen dager heller. Tror den kommer opp fra bekkenet eller noe og kan da snu seg rundt eller gjemme seg leste jeg nå. Tross mindre bekymringer og all tryggheten angelsound har gitt meg ble jeg skremt idag når jeg ikke fant den, men det er vel som alt annet, en erfaring rikere. Skal prøve igjen i morgen.
Gjest Skrevet 10. oktober 2010 #9 Skrevet 10. oktober 2010 Hei kjære deg ) Du er ikke alene! Jeg har også funnet hjertelyden hver dag siden uke 9 en gang, men når jeg rundet litt over 11 uker, ble det strax mye vanskeligere å finne den ;/ Jeg tror det kan være fordi den gjemmer seg mer nå, og kanskje fordi den er mer aktiv Jeg har funnet den igjen etterpå nå, men bruker som regel laang tid, og det gjorde jeg ikke før. Prøv å ikke bekymre deg, jeg vedder på at babyen din bare terger deg litt nå, og tester ut tålmodigheten din Prøv igjen i morgen eller litt senere ikveld ) Send meg en oppdatering! Masse lykke til Klem fra
Gjest Skrevet 11. oktober 2010 #10 Skrevet 11. oktober 2010 jeg fant den hihi, den lille luringen som har gjemt seg!
vilde + 1 ? Skrevet 11. oktober 2010 #11 Skrevet 11. oktober 2010 Jeg må bare advare dere litt, ang angelsound.venninda mi var hos gynekologen her om dagen og fortalte at vi hadde prøvd å finne hjertelyden med den, jeg har funnet den. Men da sa han at hu måtte si til de hu visste brukte den om å slutte med en gang. Det kan får fosteret til å bli veldig stressa inni magen og det kan være farlig,de strålene som kommer fra doppleren er veldig sterke.Men han sa at hvis man skal bruke den skal man vente til man er over tre mnd på vei og gjøre det kun en gang i mnd. ikke meninga å skremme noen og noen er sikkert uenig, men ville bare advare litt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå