vilhaspire :) Skrevet 10. oktober 2010 #1 Skrevet 10. oktober 2010 Bionexia? Jeg fikk et tips av en venninne om å sjekke ut en nettbutikk som hadde tilbud på akkurat denne testen. Den skal visst være mer følsom enn alle de andre merkene som clearblue og QR, men er den til å stole på? Noen som har prøvd den? Er litt skeptisk til å handle sånt på nettet, men siden de var så billig så har jeg jo veldig lysst å bestille inn et parti å ha liggende
Lille diamant Skrevet 10. oktober 2010 #2 Skrevet 10. oktober 2010 Ja jeg har prøvd den, og er veldig fornøyd med de testen. Når jeg var gravid sist, så var det den eneste testen som viste en helt tydelig og fin strek..de andre var så svake at det var vanskelig å tyde om de var positive. Så anbefaler å prøve Bionexia blir veldig takknemlig om jeg kan får vite hvilken nettbutikk som har disse på tilbud?
vilhaspire :) Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 10. oktober 2010 så flott at det var positiv tilbakemelding ) da sitter jeg igang å betsiller med en gang ) siden heter forresten www.lillespire.no har aldri hørt eller sett denne testen før, så derfor måtte jeg høre her inne før jeg gikk til innkjøp
Lille diamant Skrevet 10. oktober 2010 #4 Skrevet 10. oktober 2010 Takk skal du ha Meny pleide å selge Bionexia tidligere, så det er derfor jeg har prøvd den. Lykke til videre med prøvingen!
vilhaspire :) Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 10. oktober 2010 ja jeg søkte litt på nett om den, å da står det at meny skal ha denne samt en del andre butikker, men jeg har ALDRI sett denne på meny og jeg ser altid etter om butikkene har graviditetstester
To gutter + en til? Skrevet 10. oktober 2010 #6 Skrevet 10. oktober 2010 Kjenner ikke egentlig til den, men googlet den. På sidene deres står det at den har følsomhet på 20 mIU/mL, strimlene fra billige-tester.no har til sammenligning følsomhet på 25mIU/mL, så de gir nok kanskje beskjed litt tidligere, ja.
mammas skatter <3 Skrevet 10. oktober 2010 #7 Skrevet 10. oktober 2010 denne har e også brukt. og den viste positiv. d va vel kansje en av de første testene e brukte da e fikk positiv test me lillegutten min.
vilhaspire :) Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter #8 Skrevet 10. oktober 2010 Ja jeg tror dette er en av de beste og mest pålitelige testene etter hva jeg har lest å fått info om Tror jeg holder meg til denne siden den er både bra og billig
vilhaspire :) Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter #9 Skrevet 14. oktober 2010 da har jeg selv testet denne testen.. tok en bionexia og en CB+ Bionexia viste positiv ) men cb viste negativ... så jeg gikk å tok blodprøve hos legen for å måle HCG, og jeg er gravid ))) weee ikke langt på vei da, så får se om spiren sitter )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå