Gå til innhold

Jeg er bare 5+4

Anbefalte innlegg

Skrevet

men sliter veldig med kvalme :((( Synes det er litt for tidlig å begynne med morgenkvalme. Jeg våkner kl 4 hver natt for jeg må sånn på do så begynner jeg selvfølgelig å bli såå kvalm. Jeg spyr heldigvis ikke men kvalmen kommer og går hele dagen.

Kanskje det er pga egget festet veldig tidlig, tok nemlig blodprøve på rd 14 (dpo 16 vil jeg tro) og da var hcg på over 700. Sykepleieren sa at det ligger vanligvis på over 100, min var altså veldig høyt til at det måtte være tvillinger eller at egget festet veldig tidlig. Jeg satte inn kun ett egg så den må ha festet tidlig. Kanskje det er derfor jeg er begynt med morgenkvalmen?

Vet liksom ikke hva jeg skal gjøre, og jeg som skal på jobb imorgen :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legg deg ned og hvil, slapp av og nyt graviditeta, skaff deg en sykemelding! :)

Skrevet

Skaff deg sykemelding? Man skal vel ikke legge seg ned og skaffe sykemelding bare fordi man er gravid? Jeg gikk på jobb tross kvalme sist.. hadde mye stasj med ting som hjelper meg når jeg er kvalm.. (salte kjeks etc)... Det går over.. det er en trøst.. ble kvalm før jeg hadde tatt test sist.. så kan komme tidlig.. men hos begge mine ga det seg rundt uke 10-12.....

Er man så dårlig at man spyr hele dagen, så er det selvf vanskelig å gå på jobb.. men om man er uggen som kommer og går, så må en bare prøve, mener nå jeg.. og jeg jobber på skole, og skulle motivere og undervise elever.. Måtte ta meg noen småe turer der jeg hentet litt kjeks etc.. men gikk veldig greit ellers...

Dessuten så går dagene SÅÅÅÅÅÅ seint om man bare skal ligge på sofaen og telle dager og minutter...

Skrevet

Jeg ønsker så absolutt ikke å sykmelde meg, trengte bare tips til hvordan jeg skal klare meg. Skal fortelle til sjefen på jobben imorgen for tilrettelegging. Håper ikke det blir verre framover. Skal prøve med salte kjeks og love hearts.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...