lille.pudding Skrevet 10. oktober 2010 #1 Skrevet 10. oktober 2010 Etter en mnd uten prøving, men så skjedde det noe rart som fikk meg på graviditetstankene igjen... Nøyaktig en uke før ikm fikk jeg en liten brunlig blødning, og var sikker på at nå kom tr før tiden.. Men nei, ingen tr... Er en festeblødning brunlig? Magen min er også hard på Høyre side, og gjør litt vondt når jeg presser inn hånda... :/
To gutter + en til? Skrevet 10. oktober 2010 #2 Skrevet 10. oktober 2010 Velkommen tilbake! Har aldri hatt festeblødning, så vet ikke noe om fargen, men får håpe at det er det du har hatt!
Steinarsgirl - nr 3?? Skrevet 10. oktober 2010 #3 Skrevet 10. oktober 2010 Jeg hadde festeblødning i mitt første (og eneste sålangt) svangerskap. Den var mer rosa syns jeg å huske, iallefall på meg
Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 11. oktober 2010 #4 Skrevet 11. oktober 2010 en feste blødning er som regel rød/rosa,mn hvis den har liget litt før d kommer ut så kan det blli brunt, jeg har hadd festeblødning 4 gang jeg har blitt gravid 1 gang var den rosa å de 3 andre brunlig de endte i SA men det har ingen ting med festblødning å fargen på den å gjøre.
Oktobernurk i magen <3 Skrevet 11. oktober 2010 #5 Skrevet 11. oktober 2010 SIkkert et alvorlig dumt spørsmål, men hvor lang tid pleier det å ta før festeblødning kommer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå