Gå til innhold

Jeg er 12+6...bekkensmerter når jeg våkner og går mye..allerede:(( uff..

Anbefalte innlegg

fikk det sist i uke 18>< jaja..bli vel bekkenbelte å krykker etterhvert:o

Har en positiv ting å fortelle også da! Fått time til Ul 16. november!! :D drømte inatt at jeg fødte en gutt på sykehusets p-plass:-P haha

Fortsetter under...

Jeg fikk henvisning til fysio pga "bekkenløsning med gangvansker" i uke 13-14. Nå er jeg i uke 26 og er ikke merkverdig plaget i det hele tatt! -Kjenner det av og til ja, men ikke slik at det begrenser meg i hverdagen :-D

- Regner med at det kommer, men på denne "tiden" sist kunne jeg faktisk ikke gå rundt kvartalet.

Så det er HÅP! Har kun vært en gang hos fysio, men har vært passe flink til å trene på egenhånd. Og et par ganger hos naprapat.

Velkommen i klubben... Har hatt bekkensmerter siden uke 7-8 og fikk ganske kjapt diagnosen bekkenløsning med gangvansker. Begynte hos fysio og ble litt bedre et par uker, men så gikk det bare nedover til jeg ble sykemeldt av andre grunner... Har vært sykemeldt en måned nå, og fysioterapeuten er ganske bestemt på at hun vil jeg skal fortsette med det.... Er ikke helt happy for det, men tenker som så at hvis det er det som skal til for å ikke bli verre og få plager etter svangerskapet så må jeg vel adlyde.

Sier som de sier til meg: ta det med ro!! Ikke ofre helsa for noen måneder med arbeid....

Jeg fikk rekvisisjon hos fastlegen og begynte hos fysio en gang pr. uke. Gjør også øvelser hjemme hver dag....

Synes plagene flytter litt på seg, i starten var det støle rumpeballer, så ble det på innsiden av lårene og nedover benet. Nå sitter det mer i skambens området......

Plager meg en del synes jeg, får nesten litt panikk av og tenke på hvor mange uker det er igjen å ha det!!!!!!!!!!! Mest ligger nok dette i at jeg er litt pysete med smerter hos meg selv.......hehe:) har hørt om mange som får god hjelp av og bade i varmt basseng.

Lykke til og håper du får hjelp:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...