Gå til innhold

Sliter så vanvittig med å skulle holde graviditeten hemmelig!;) :p

Anbefalte innlegg

Jeg har jo lyst til å skrike det ut til hele verden, at de to flotte guttene mine skal bli storebrødre og jeg og mannen min foreldre igjen!:) Men så sniker det seg inn en tanke om "hva hvis dette ikke går bra?" og andre lignende tanker... Også noen tanker i forhold til jobben min, som gleder seg fryktelig til jeg er tilbake for fullt igjen etter permisjon med minsten fra og med november. Det blir liksom bare innom for å si "hei, du! Jeg skal ut i perm igjen fra slutten av mai, jeg..." Og det er jo sååååå tidlig enda. Bare 4+4... Ungene har vært på overnatting i helga, og jeg har så lyst til å fortelle den store nyheten når vi skal hente dem at jeg lurer på om jeg må sende mannen av gårde for å hente dem alene... ;)

Noen flere som BRENNER etter å få fortalt nyheten? Eller koser dere dere med hemmeligheten?

Fortsetter under...

Jeg har nå gått hjemme i 14 dager pga ekstrem kvalme, nå er denne gidd seg. Jeg skal ut i jobb igjen, og da blir det nok vanskelig å skjule. Både pga at jobben vet at vi er prøvere, og fordi jeg var dårlig (kvalm og kastet opp) de siste dagene før jeg fikk SM. Tenker at hvis noen spør, så kan jeg bare si at jeg er det. Hvis dette ikke går bra, så er det jo bedre at de vet det. Da vil de samtidlig vite hvorfor jeg er nedfor/lei og evt blir SM. Tenker at jeg får god støtte og hjelp hvis jeg sier fra på jobben. 7 uker nå:) - Men jeg er ikke helt sikker enda, bestemmer meg etter noen dager på jobb!!

JAAAA!!

Er gravid for første gang og klarer berre ikkje å holde meg visst folk f.eks spør om det ikkje er baby på vei snart... Går liksom rundt og er redd for at folk skal spørre for då veit eg at eg ikkje klarer å stoppe gliset.. Er jo så glaaad :)

JEG OG!!!

Jeg klarer nesten ikke holde meg.. Jeg vil fortelle det til alle!

Jeg fortalte det til 1 åringen, hahaha... for hun skjønner jo ikke stort og klarer i hvertfall ikke å si det videre :D

Det er helt fantastisk at jeg har en liten bebis i magen og jeg gleder meg vilt til å rope det ut til alle jeg kjenner. Ikke minst til å fortelle det til 4 åringen. Det blir stort!

Veldig godt å høre at vi er flere:) Hehe... Dette er jo så fantastisk, så jeg har jo lyst til å si det med en eneste gang! Nå ser det ut til at vi skal på hyttetur med svigers og muligens mine foreldre siste helga i oktober, så jeg skal prøve å holde ut til da. Men hvis noen spør (tror ikke noen kommer til å gjøre det enda.. .Hehe...) så kommer jeg ikke til å lyve;) Det er sånn at hver gang vi treffer familie eller venner, så kverner denne flotte tanken rundt i hodet mitt og jeg har SÅ lyst til å fortelle det;) Hehe... Lykke til med hemmeligheten!;)

Daarlige nyheter faar man jo höre med en gang, hvorfor ikke glede familien med gode nyheter?? Det er jo helt fantastisk nyhet! La de rundt dere glede seg med dere, og hvis det triste skulle skje saa la de faa sörge sammen med dere ogsaa:) Fortalte det til foreldre og sösken förste dagen jeg;) Og de ble nesten mer spente enn meg:)

Annonse

Har fortalt det til mamma, klarte ikke holde det bare mellom oss. Skal prøve å holde meg, men sliter som bare det. Dette er jo noe vi er veldig glade for. Har fått noen spørsmål opp om vi ikke skal ha nr 2 snart, og da tror jeg at jeg rødmet veldig når jeg så "kanskje etterhvert"

Kjennes godt å kunne dele det her i alle fall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...