Gå til innhold

Når har de glede av lekeplasser og slikt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min er 5mnd, og idag er han såå sutrete, ingen leker er bra nok og jeg tror faktisk han kjeder seg.. :o

Jeg blir sprøøø av å sitte inne med han når han er sånn. Kan ikek ta han med på trilletur, for vogna ligger i bilen, som mannen har med seg på jakt. Gikk litt fort idag på morran, så glemte å ta den ut.. :s

Så da lurte jeg på å ta lillemann med til lekeplassen.. Men vil han ha glede av det da? Eller blir det kanskej for mye..? Han kan ikke sitte selv enda, så tenkte bare å se på tingene der, og kanskje huske sammen med han. :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husking likte tutta mi fra hun var 4 mnd. Kilte vel i magen :)

Hva med å "danse" med han, herje litt, "kaste" han i lufta osv. Det elsker tutta her i huset. Det er uansett veldig deilig å komme seg utav huset! :)

Skrevet

Jeg ville sagt at 5 mnd er litt lite. Tenkte samme tanken idag, min er 11 mnd og har en bror som er et år eldre. Han minste(på 11mnd) har egentlig lite glede av lekeplass. Han kan ikke gå enda, og stapper alt i munnen. Men jeg kommer fremover å kle ham godt slik at j\han også kan være ute, liker ikkee sitte i vogna. Men 5 mnd...herregud det er jo baby.

Syng hjemme, ligg på gulvet og lek sammen... kos .. tja og trilleturer når dere får vogn igjen :-)

Skrevet

Det er så utrolig stor forskjell på utviklingen deres i den alderen der.

Min lillekar på 6mnd husket i babyhusken forrige uke. Det var kjempegøy det!

Men nå er han nok tidlig motorisk av seg. Kryper på alle 4 og er på vei mot å klare å sette seg opp selv. (Står på alle 4 og bøyer seg bakover slik at rumpen er på vei til å ende i "sittende" stilling)

Vi kommer nok til å bruke lekeplassen mer aktivt for han også fremover.

Skrevet

Igår gjorde jeg alt med han.. :P Pleier å danse,synge kaste i luft, kikkerunde i huset, leking med speil osv.. Ingenting var godt nok.. :P Merket virkelig hvor greit det er med en vogn ja.

Vi tok oss en liten tur ut, og var på lekeplasse, fikk prøve å huske litt, og han lo og lo.. Tydeligvis noe som falt ismak. Er jo helt klart for liten til å krabbe rundt og sitte helt alene, men sammen med meg gikk det greit. Han er ganske våken og aktiv av seg, så kanskje det har noe å si.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...