Gå til innhold

Diverse spørsmål

Anbefalte innlegg

Skrevet

1. Hva er sannsynligheten for at det kan gå galt ETTER at man har sitt ett bankende hjerte når man var 6+6?

2. Jeg er i dag 7+1. Dere som er ca like likt. Kjenner dere mye stikkninger?? jeg har kjennt mye hele veien, men føler at det har vert lite de siste dagene. Hvvordan er det hos dere??

3. Dere om er ca 7 uker. Føler dere at symptomene deres vrierer fra ag til dag?? Altså, kvalm en dag men ikke så mye den neste osv... Hvordan er det med andre symptom??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. Vet jeg for lite om til å svare på

2. Har ikke hatt stikninger siden rundt den tiden jeg ventet mens. Hadde det slik i første svangerskap også. Alt normalt da, og alt ser ut til å være normalt nå også.

3. Når jeg var 7 uker var jeg kvalm døgnet rundt. Når jeg var i uke 8 forsvant kvalmen, og har ikke kjent noe særlig til den siden, alt ser ut til å være normalt. Andre symptomer har jeg i grunn ikke. Forrige svangerskap ble jeg kvalm i uke 8, og kjente såvidt til den om morgenen til jeg var ca uke 13. Da hadde jeg ømme bryst også, fra eggløsning til ca uke 10. Det har jeg ikke denne gangen.

Så som du ser kan det variere veldig uten at noe nødvendigvis er galt.

Skrevet

1. Det er noe mindre sjanse men man er fortsatt i en veldig usikker periode, det var det jeg fikk høre.

2. Stikkninger som kommer og går er helt normalt.

3. Det er vanlig at symptomene varierer, noen har ikke symptomer heller.

Skrevet

Ttter fra 2 trimester

1. Vet ikke helt så tidlig, eneste jeg har lest er at når man ser bankende hjerte i uke 8 er det 95% sjansje at alt går bra.

2. Stikkinger har kommet og gått hos meg hele tiden, er nå 21 uker.

3. Var kvalm og svimmel i noen dager da jeg ventet mensen, så var jeg helt uten symptomer i par uker. Hadde så kraftige menssmerter at jeg var sikker på at det kom hele tiden, tok ikke å testet meg før jeg var over 2 uker for sen. Og 2 dager etter jeg testet meg, var vel rundt 7 uker da, kom kvalmen og svimmelheten tilbake.

Skrevet

Hei på deg!

1. På ultralyd torsdag (var 6+5) så vi hjerteslag. Legen sa at det nå var 85% sjanse for at dette skulle gå bra.

2. Det røsker og river nede i magen min til tider, kan minne om menssmerter. Så forsvinner det igjen. Kommer gjerne om ettermiddagen/kvelden når jeg slapper av på sofaen.

3. Mine symptomer kommer og går hele tiden. Kvalmen flytter seg fra morgen til natt, i dag har jeg vært kvalm siden lunsj, i går kjente jeg lite til kvalmen. I går sov jeg tre ganger i løpet av dagen, i dag føler jeg meg lys våken... Ikke lett å bli klok på dette her!

Lykke til, vi er akkurat like langt!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...