MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 10. oktober 2010 #1 Skrevet 10. oktober 2010 babyen min er bare 2,5 uke så foreløpig legger han seg når vi legger oss.. sånn 23.00 -00.00 tida.. Når er det vanlig at man begynner å legge babyene tidligere?
*LillaMeg* Skrevet 10. oktober 2010 #2 Skrevet 10. oktober 2010 Vi begynte med fast leggtid når han var rundt 10uker. Så regulerte han det selv nedover over en periode.. Er vel vanlig fra 3mnds alder.. Er hvertfall da de er mottakelige for rutiner. Noen er jo det før og da.
sillyfilly og Olivia Skrevet 10. oktober 2010 #3 Skrevet 10. oktober 2010 Jeg begynte ved 3 mnd. Og da gikk det utrolig greit. Frem til da la jeg henne bare når vi la oss. Selv om hun ikke nødvendigvis sov så var hun stille om nettene.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 10. oktober 2010 #4 Skrevet 10. oktober 2010 Ved 3 mnds alder begynner babyene å bli mer mottakelige for rutiner og det blir enklere å endre døgnrytmen deres, derfor opplever mange at det er mulig å legge dem stadig tidligere fra den alderen der, pluss minus.
Vimse + gullene Skrevet 10. oktober 2010 #5 Skrevet 10. oktober 2010 lillegull innførte tidlig legging selv fra 3 mnd og utover. Hun begynte rett og slett å sovne tidligere og tidligere. Nå er det fast legging mellom 7 og 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå