AS3* Skrevet 10. oktober 2010 #1 Skrevet 10. oktober 2010 fant dette navnet på navneguiden. Jeg tror jeg liker det. Hva er din umiddelbare reaksjon?
sommertiara Skrevet 10. oktober 2010 #2 Skrevet 10. oktober 2010 Min første reaksjon var "er dette et gutte- eller jentenavn?" og etter å ha søkt på det ser jeg at Torin er like mye begge deler, mens Torinn er jentenavn. Er som oftest ikke begeistret for slike navn som går til begge kjønn, Torin er intet untak merker jeg.
prebs Skrevet 10. oktober 2010 #3 Skrevet 10. oktober 2010 Signerer sommertiara og legger til: Jeg synes det var for feminint til å være guttenavn og for maskulint til å være jentenavn.
Gjest Skrevet 10. oktober 2010 #4 Skrevet 10. oktober 2010 Torarin er finere og da er det jo heller ingen tvil om kjønnet. :-)
LilleBitteliten Skrevet 10. oktober 2010 #5 Skrevet 10. oktober 2010 Min umiddelbare reaksjon er at det var veldig feminint til å være guttenavn. Minner meg om jentenavnene Tori og Torunn.
Tante Blås Squaw Skrevet 12. oktober 2010 #6 Skrevet 12. oktober 2010 Er det ikke en Torin i Hobbiten? Uansett, fint navn!
Cornelianelia Skrevet 12. oktober 2010 #7 Skrevet 12. oktober 2010 Enig med de over. Kronglete med navn der man ikke umiddelbart skjønner hvilket kjenn det er. Jentenavnet Torunn liker jeg imidlertid veldig godt. Guttenavnet Torarin er fint, men kanskje litt feminint?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå