HanNo76 Skrevet 10. oktober 2010 #1 Skrevet 10. oktober 2010 Jeg har hele tiden innbilt meg at frøkna helt sikkert var ute til termin, men den gang ei!!! Formen er irriterende god,- kunne nesten ha lagt ut på joggetur. I tillegg har jeg tatt modningsakupunktur siden uke 36, og aktivisert samboer i sengehalmen ++, men her er alt som før..grrrrrrr. Merker at jeg begynner å bli urolig også..tenk hvis hun blir en kjempebaby som kommer i uke 43. Mamma gikk 1-2 uker over med meg og min bror + vi var ganske store + hun hadde ett smalt bekken så det ble litt "voldsomme" fødsler med tang ++. Uff, mye uro her nå merker jeg. Kan bare ikke begripe at vanne `plutselig` skal gå eller noe rier skal starte uten ett lite tegn til forvarsel. Hvis noen leser dette som har opplevd at fødsel har startet når formen har vært knallgod, please fortell...kanskje det finnes håp om at noe kan skje...Lurer på om jeg skal grine meg til en igangsetting..
Aprilripsen Skrevet 10. oktober 2010 #2 Skrevet 10. oktober 2010 Hva skal jeg si da som hadde termin på fredag og i tillegg ble forespeilet av jordmor å føde FØR termin...? UTÅLMODIG!!
mamma 2006 & 2010 :) Skrevet 10. oktober 2010 #3 Skrevet 10. oktober 2010 kanskje en LITEN trøst fra meg jeg gikk jo 4 dager over, MEN.. var i ellendig form hele svangerskapet...men dagen før termin var formen på TOPP, så gikk da i 5 dager med topp form, og dagen jeg fødte var jeg i hundre,.. jada vasket hus og koste meg la meg tolv om kveldenm, og skrev da meldinger med min søster. (som også skulle være med oss på fødsel.. pga angst etter sin egen...) å skrev neida skjer ikke noe enda, jeg kjenner ingenting enda jo.. men to timer senere, kl 2 våknet jeg med 10 min mellom riene.. så poff skjeddde det noe gitt, og ti på tre på dagen kom lillegutten min så du kan jammen gå lenge uten og kjenne noe og poff så skjer det
nurke84 *mamma til alma* Skrevet 10. oktober 2010 #4 Skrevet 10. oktober 2010 Du har sikkert prøvd allt men: gå tur i ulent terreng, så ta en god og varm dusj mens du stimulerer brystvortene, så en skikkeli god orgasme på kvellen Uansett, lykke til, håpe det sjer no snart
Sannellerslik? Skrevet 10. oktober 2010 #5 Skrevet 10. oktober 2010 Forrige gang jeg fødte var jeg i veldig fin form helt til det startet. La meg om kvelden, og såg fram til ny kontroll med jordmor dagen etterpå. Men våknet tidli morgenen med svake rier og 5 min mellom hver. Senere den kvelden ble d fødsel!=) Nå går jeg her og venter på att snart skal skje noe! Selv om jeg vet att de kan starte plutseli, så følest d ikke slik nå! lykke til!
HanNo76 Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter #6 Skrevet 10. oktober 2010 ...hmmm...godt å høre at det faktisk kan skje når som helst da, selv om humøre er dalende! Lykke til vertfall:) Jeg får sette igang med noe aktivteter her jeg da så jeg ikke blir sittende å gruble for mye:)
My-77 Skrevet 10. oktober 2010 #7 Skrevet 10. oktober 2010 Velkommen i klubben! Jeg er 8 dager over termin, så du kan bare tenke deg hvor frustrert jeg er. Jeg har prøvd nesten alt: trening, gått lange turer, støvsuging av bilen, vask av skap etc, sex. Det eneste jeg får er kanskje litt maserier i noen timer og ikke alle ganger en gang det. Mannen min er født 14 dager etter termin, og jeg har mange venner som født sine unger ca. 10 dager etter termin. Jeg skal på overtidskontroll på torsdag, 12 dager over termin, så jeg regner med at jeg ikke går mer enn 14 dager over. Det beste rådet jeg har fått er å nyte og kose seg med ting som blir vanskelige etterpå: ta en tur til frisøren, kino, kafe etc.
Tilde mai -09 + spire okt -10 Skrevet 10. oktober 2010 #8 Skrevet 10. oktober 2010 Jeg har også termin i dag;) Men er like hel ennå desverre;( Gikk 13 dager på overtid sist, så har ikke turt å håpe på noe fødsel før termin denne gangen, men hadde jo vært gøy og fått idag;) Sist fødsel kjente jeg ingenting på dagen eller da jeg la meg. Men våknet opp kl to om natta med vannavgang og direkte start av rier med 5 min mellomrom, så du trenger ikke å få noe forvarsel;) Så jeg håper spent hver kveld at jeg skal våkne igjen på natta og at riene starter slik som sist, men ingen tegn til fødsel ennå. Var på modningsakkupunktur på fredag, da fikk jeg jordmor til å sjekke åpning og hun prøvde å strippe meg. Var nesten helt umoden(har hatt modningsakk. i4 ganger..), men hun klarte så vidt å strippe meg, og det kom lidt blod. I helga har nok slimproppen gått, men ikke noe mer. Lykke til. får trøste oss med at det er uansett ikke lenge igjen nå
lillespire08+10 Skrevet 10. oktober 2010 #9 Skrevet 10. oktober 2010 Min forrige fødsel startet som lyn fra klar himmel. Var i kjempeform, og plutselig en natt/morgen våknet jeg med menssmerter, som ble regelmessige. Fikk dagen før termin. Så plutselig så bare skjer det Spennende! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå