Gå til innhold

gravid IGJEN etter to spontaborter! noen andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

guri... snakk om berg å dalbane i følelser... er nå 7 uker på vei for tredje gang siden i vår. third time is a charm!! håper å tror det går bra denne ganga. er det noen andre som har opplevd to abort å så velykket sv skap? er nokså nervøs, men føler virkelig at det går bra nå.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har ikke hatt 2 spontanaborter, men har hatt en senabort i uke 22 og en spontanabort i uke 6. februar og mai i år.

jeg er nå 10 + 4.. har vært noen nervepirrende uker, og blir nok det en god stund til fremover. Alle gode ting er tre får vi håper. :)

Skrevet

Jeg har hatt to sa og en ma etter hverandre, ble gravid igjen etter det og fikk en velskapt liten gutt :)

Skrevet

Jeg har også hatt 1SA oG 1mA og nå er gravid igjen....Er bare 4 uker på vei jeg da meeeeen ikke mange symptomer og prøver å ikke tenke for mye på det...Vanskelig dette her.. I tillegg har jeg ikke fått knall positive tester og vet ikke hvor bra dette er ...Men viktig å tenke positiv...

Håper at det går den rette veien for oss nå!!!!!!!

Skrevet

Jeg er også 4 uker på vei, er 4+0 i dag :) har heller ikke fått knall positive tester. Testet svak positiv på onsdag og siden har jeg testet hver dag (hadde en del tester liggende), strekene har blitt bittelitt sterkere for hver dag :)

Skrevet

Gratulerer med graviditeten :) :)

Har hatt 4 aborter på under et år og er nå gravid igjen. 11 fullgåtte uker i dag faktisk. Så denne gangen ser det ut at det skal gå bra. Har allerede sett hjertelyd og aktivitet 2 ganger på UL. Har ellers 2 barn fra før. En på 7 år og en på 1,5 år, så vi har jo fått det til før :)

Har ellers vært noen helt forferdelig nervepirrende uker, men nå føler jeg at jeg kan senke skuldrene og begynne å glede meg over det som kommer ;)

Lykke til videre:)

Klem

Skrevet

Hei!

Jeg har hatt 2 MA og 2 SA siste 18 mnd, nå er jeg gravid igjen 10+5 i dag og har vært på UL 6+6 og sett hjertet slå, så satser på at det går bra denne gangen!! Skal på ny UL til tirsdag, bare 2 dager til, og da vil jeg være 11+0!

Har ei datter på 4,5 år fra før - så vi har jo fått det til før ;)

Nervepirrende uker ja, så er veldig spent på tirsdagens UL, har tidligere mistet i MA i uke 12 og uke 10 og SA i uke 5 begge gangene, så hååååper alt i orden nå ja og at jeg endelig kommer meg over til 2 tri denne gangen :)

Lykke, lykke til da ;)

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...