indigo25 Skrevet 10. oktober 2010 #1 Skrevet 10. oktober 2010 jeg ligger stort sett i samme stilling natta gjennom, men våkner ofte av at den hofta jeg ligger på "brenner", det svir på en måte.. Hva er dette? Noen flere som er plaget med det? Huff, mye rare plager mot slutten virker det som...
snuppelura-jente10 Skrevet 10. oktober 2010 #2 Skrevet 10. oktober 2010 Vet ikke hva det er, men har det akkurat sann jeg også. Utrolig slitsomt. Når jeg har sovet en stund på en side våkner jeg med kjempevondt i den hoft jeg har ligget på for så å måtte snu meg. Etter en stund skjer det sammen med motsatt hofte og sånn har jeg det gående hele natta, SLITSOMT!
TMFL Skrevet 10. oktober 2010 #3 Skrevet 10. oktober 2010 Jeg er plaget av det samme, og det er en del av bekkenløsningen tror jeg! Ja slitsomt og vondt....
indigo25 Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 10. oktober 2010 hmm..bra vi er flere. Har ikke prøvd å ligge på hoft nr 2 på kjempelenge jeg, for det virker ikke som babyen vil være med over på andre siden:) Han henger godt ned på høyre side:) tenker at det kanskje er bekkenet som er litt dårlig, men vet ikke.. Se om det kommer flere som skjønner seg på dette:)
Aprilripsen Skrevet 10. oktober 2010 #5 Skrevet 10. oktober 2010 Jeg har det på samme måte og tror rett og slett at det kommer av at kroppen er mye tyngre i mage/hofte/bekken-området enn vanlig. Og tåler dermed ikke like lange perioder i samme stilling som tidligere...hvis dere skjønner? At det kan ha noe med blodgjennom-/tilstrømningen i hofte/bekkenområdet å gjøre...? Eller er jeg helt på bærtur nå?
nove Skrevet 11. oktober 2010 #6 Skrevet 11. oktober 2010 Klassisk bekkenløsning... vi løsner jo alle mot slutten hvis ikke så hadde ikke barnet hatt kjangs til å komme igjennom :-)
Jønimi Skrevet 12. oktober 2010 #7 Skrevet 12. oktober 2010 Akkurat slik jeg og har det! Pyton! Klokken er nå midt på natten, klarte ikke å ligge lenger. Så da er enda en natt amputert og jeg sitter i sofaen og bimmer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå