Gå til innhold

7-8mnd; hvordan går det med sovinga på natta?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det blitt mye tull i det siste. Før har hun sovet fra ca 20:00 til tidligst 04:00 før hun spiser. Nå våkner hun opptil fire ganger i løpet av natta, spiser men sovner ikke alltid av det.... *trøtt*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det bare tull med sovingen ja. Fram til 4 mnd tok hun 4 til 6 timer i slengen.

Nå er hun 7 mnd og spiser vanlig mat og pupp i tilegg. Våkner hver 2 time hele natta og jeg er snart sprø...så trøtt, gjesp..føler det er så vidt jeg eksisterer.

Prøvd all verdens råd og veldig lei av bedre vitere.....

Synes alle sier de har babyer som sover hele natten igjennom, godt å høre at alle ikke har det sånn.

Hilsen en som føler seg som en utvasket gulv klut...

Skrevet

Bare tull med sovinga her også... Våkner hver time på kvelden etter hun er lagt og fra 24 til morgenen våkner hun minst to ganger. MEN, nå har jeg begynt med nattavvenning, har klart to netter uten pupp nå. Hun våkner fortsatt, men det var mindre skriking i natt enn natta i forveien. Jeg lar henne ikke ligge alene å gråte da, er i rommet sammen med henne, men jeg forsøker å bare være der og ikke se på henne :) vet ikke om det hjelper, men vil ikke venne henne til at jeg skal sitte å holde hånda hennes heller.

Hun er forresten snart 8 mndr, har akkurat fått sin 5.tann og det har vært tull på natta siden et par uker før hun fikk sin første tann når hun var 5 1/2 mnd...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...