Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #1 Skrevet 10. oktober 2010 får man strømleverandør hvis man har betalinganmerkning? man må jo ha strøm, og kan ha fast trekk fra konto.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #2 Skrevet 10. oktober 2010 ja det gjorde nå hvertfall gubben min da han hadde anmerkninger.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #3 Skrevet 10. oktober 2010 jepp, strøm og forsikring har man krav på selv om man har anmekning. Og tele2 tilbyr også bredbånd ofte til folk med anmerkning
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #4 Skrevet 10. oktober 2010 forsikringsselskapene pleier å si nei. det kan også strømlevrandørene gjøre. har ikke noe med det at man må ha strøm....betale først,så kreve.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #5 Skrevet 10. oktober 2010 okei, da har du hørt noe annet enn det jeg har. Jeg kjenner hvertfall ei som har gjeld herfra og til månen, og hun fikk beskjed om at strøm og forsikring har man krav på... ikke dermed sagt at man får de mest gunstige tilbudene da.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #6 Skrevet 10. oktober 2010 hm... man m vel bare høre rundt da...
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #7 Skrevet 10. oktober 2010 Strøm ja, forsikringer nei. I Norge har alle krav på tak over hodet og strøm. Men forsikringer er fremdeles ikke et krav her til lands.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå