Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #1 Skrevet 10. oktober 2010 Må si jeg ble stolt da jeg satt gutten min på do for første gang i går og han sa "tisse", og jammen greide han og tisse i do Han lyste opp som en sol og skjønte godt hva han hadde greid og få til. Har hatt han på do hvert stell etter det og han har tisset en skvett hver gang. Måtte det bare fortsette. Flere som har 1,5 åringer som er på do ?
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2010 #3 Skrevet 10. oktober 2010 så flink, min går ikke på do ennå, bare på potte ...sier tisse innimellom når han må det, men fra han sier det til han gjør det går det jo omtrent 10 sekunder hehe...men bæsjer stort sett bare på potte...snart 15 mnd
Glajenta ♥ Skrevet 10. oktober 2010 #4 Skrevet 10. oktober 2010 Gratulerer! Snuppa mi som blir 2 i desember hadde en periode i sommer som potta var kjempestas, og hun både tisset og bæsjet på potta flere ganger, Så plutselig ville hun ikke mer, så vi har bare latt det være. Potta står fremme på badet, vi spør i blant om hun vil prøve, og noen ganger spør hun, men vi styrer ikke noe med det enda
Gjest Tale30 Skrevet 13. oktober 2010 #5 Skrevet 13. oktober 2010 Gratulerer Jenta mi på 22 mnd tisset på do for første gang nå på mandag. Hun sier nå "tisse på do" både hjemme og på barnehagen, og da får hun gå på do. Det er ikke hver gang det kommer noe, men vi må ta henne seriøst når hun sier hun skal på do. Bleietørr blir hun nok ikke med det første, men greit med litt trening
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå