Gå til innhold

bekkenløsning allerede????????????????????

Anbefalte innlegg

Skrevet

ligget våken i hele natt med den samme brennende følelsen i skambene og korsryggen også går det nedover i låret er 11+4 .

hadde kraftig bekkenløsning sist og , men såå tidlig..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror d er meget mulig...

eg hadde følelsen av nåler for en uke siden, og da var eg 10+0

Skrevet

jeg er 10 + 4 i dag, og jeg har det samme. men er bare glad det kom så "sent".. forrige gang så fikk jeg det rundt uke 7-8.. og

Skrevet

Jeg gikk til fastlegen tidlig og fikk en rekvisisjon. Går nå til fysio en gang pr uke og gjør øvelser hjemme hver dag. Hjelper meg godt.......

Lykke til og håper det ordner seg for dere:)

Skrevet

å joda. Jeg har vert plaget i all mne svangesap.

Første gang fra uke 18, andre svangerskap i uke 8 og i dette svangerskapet i uke 4;)

Så joda, man kan kjenne det tidlig

Skrevet

Jeg også sliter allerde. Er 11 uker på vei. Hadde invalidiserende bekkenløsning forrige svangerskap og har vel egentlig aldri blitt kvitt det etter den gang (2009).

Gangvanskene ble jeg aldri kvitt for å si det sånn. Merker at smertene blir sterkere for hver uke som går. Gruer meg til det som er i vente. Håper ikke rullestolen må frem... Blæ.

Skrevet

Hei!

Jeg fikk bekkenløsning første gang i uke 12 da jeg gikk svanger med datteren min, dette var i 2006.

Har faktisk kjent tendens flere ganger over ett par uker allerede, og litt mer i dag enn de andre dagene. Er 10+5 i dag, så håper at det ikke blir så ille som sist, fikk da også isjiasnerven i klem pga bekkenløsningen :(

Håper og krysser fingrene for at det ikke blir så ille som sist da, uansett ønsker jeg deg lykke til videre ;)

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...