Lilleprinsen & knøttet i magen Skrevet 10. oktober 2010 #1 Skrevet 10. oktober 2010 Hvilken oppfølging får dere/ har dere fått? Jeg fikk det med min førstefødte og selv om det så ganske kritisk ut en stund gikk alt bra til slutt:-) I ettertid på sykehuset ble jeg lovet tett og god oppfølging med nr 2, og det var til og med snakk om at jeg skulle få trygghetsalarm og få en planlagt fødsel. Nå er jeg gravid igjen, og legene på sykehuset sier at jeg skal få god oppfølging, men utover det har jeg ikke fått noe konkret tilbakemelding. Det er riktignok snakk om at de skal vurdere blodfortynnende men ikke noe konkret utover det. Når jeg spør mer, får jeg enten til svar at det får vi ta stilling til etterhvert, eller det kommer an på hvilken lege som skal ha fødselen med meg, som avgjør hva slags oppfølging jeg får.. Huff blir litt lei av dette, nå føler jeg meg plutselig veldig usikker og vet ikke helt hvem jeg skal spørre om hva og hva jeg skal forvente... Noen med erfaringer?
Lilleprinsen & knøttet i magen Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter #2 Skrevet 10. oktober 2010 Ingen med HELLP-erfaring??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå