Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 10. oktober 2010 #1 Skrevet 10. oktober 2010 Testing.... Jeg tester og tester og synes det er kjempegøy og spennende. Kikker leenge på den og innbiller meg streker - og må dermed ta en ny test noen dager senere.... Dette blir dyrt! :-)
Maibaby:) Skrevet 10. oktober 2010 #2 Skrevet 10. oktober 2010 hehe, regner med at jeg også begynner med denne hobbyen om en halvannen ukes tid hehe satser på at jeg bare trenger en da!!! hvor mange dpo er du da??
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 10. oktober 2010 Aner ikke! Er fire uker siden jeg tok min siste p-pille i dag, sluttet midt i et brett, så jeg vet ikke når EL var eller om den har vært eller noen ting.... Fikk en strek i dag lenge etter at "fristen" er gått ut. Det er jo ugyldig, men gir meg grunn til å fortsette til tanta kommer. Er tom for tester, så må vente til det kommer flere i posten... Satser på at du slipper å svi av like mange tester som meg! Men det kommer an på hvor utålmodig du er, da! :-)
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 10. oktober 2010 #4 Skrevet 10. oktober 2010 Har gått en del tester her også gitt. Nå går jeg her og lurer på om jeg skal prøve en måned uten testing, så får vi se da om jeg klarer å holde meg unna;-p
Happy87 Skrevet 10. oktober 2010 #5 Skrevet 10. oktober 2010 En dyr og til tider veldig skuffende hobby vi har skaffet oss..Jeg sluttet etter endt p-pillebrett i midten av juli og har testet med jevne mellomrom siden 4uker etter det..testet masse en periode, men så skjønte jeg at kroppen bare tullet med meg og sluttet å teste..Men klødde jo så i fingrene så da begynte jeg å teste etter el i stede..4 ganger har jeg trodd jeg har fått positiv el-test noe som 4 ganger har ført til g-testing 2 uker etterpå..Hvis jeg ser hint til en strek så må jeg jo ta en til for å sjekke, noe som bare fører til skuffelse og dyr testing. Nå skal jeg til legen imorra og forhåpentligvis få svar på om jeg har hatt el..Hvis ikke så er det jo ikke nødvendig å teste med g-tester.. Venter sååååååå på den dagen hvor jeg ser to tydelige streker for så a se "gravid" på cbdigital..
Rime Skrevet 10. oktober 2010 #6 Skrevet 10. oktober 2010 Den hobbyen har jeg også gitt, og har funnet ut at det er veldig gøy om man har mange ulike merker å gjøre det med, hehehe!!!
vilhaspire :) Skrevet 10. oktober 2010 #7 Skrevet 10. oktober 2010 hehe her må jeg si jeg kjenner meg igjen det er sannelig dyrt ja hvertfall om man bruker 1-3 tester pr.dag hehe men nå vurderer jeg faktisk å kjøpe på nett slik som alle andre gjør, så kanskje jeg kan spare noen hundre lapper på den måten? har fått et tips fra en venninne om å sjekke ut www.lillespire.no for de hadde tilbud på stav test som heter Bionexia, som visstnok skal være mer følsom enn alle andre også jeg la inn en tråd i sta for å høre om noen hadde prøvd ut denne testen, men ingen respons så langt.... så jeg tror jeg bare skal sitte igang å bestille så jeg får de i posten ASAP )) godt å lese om flere som er like testegal som meg hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå