Gå til innhold

Forskere fristes av millionbeløp fra vaksineindustrien

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oooh... seriøs artikkel som kaster rundt seg med anklager om det korrupte ditt og datt. Bullshitfilter...hallooooo? Da jeg så overskirften "Corrupt Scientist who lied about vaccines and autism vanishes with millions" tenkte jeg det måtte jo være Wakefield det er snakk om. Passer perfekt på ham.

Så da er det bare å sette på seg skylappene igjen og ignorere hva artikkelen faktisk avslører? Jeg er imponert over din vilje til å renvaske enhver som jobber vaksinenes sak. Det sier mye om deg.

Religion virker på samme måte. Man skal ikke tvile.

Vaksinene framstår ofte som en hellighet, som ikke skal angripes. Målet ser ut til å forherlige middelet. Når ting som ikke tåler dagens lys dukker opp, da skal man prøve å kneble den som informerer. Dette er et overtydelig forsøk på å villede og fornekte. Sjekk hva som skrives her. Og prøv å tenk etter selv. Det hadde vært deg til nytte.

Spar oss for det religiøse forsvaret. Og la grumsete aktører og uredelig markedsføring komme fram og bli straffet. De skal ikke blindt forsvares! Det gjelder vår helse.

Sykdommer finnes. La oss heller jobbe med å styrkes til å klare brasene. Helt naturlig!

Feil feil feil - igjen. Jeg vil bare ha en nøytral og ikke-tendensiøs kilde som ikke kaster rundt seg meg beskyldninger, men som forteller hva som faktisk skjedde. Det er det motsatte av det du anklager meg for. Men det skjønner du ikkelikevel med dine svært begrensede evner til å utøve kildekritikk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...