Gå til innhold

ok.. jeg er hjernevasket...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg som BARE skulle la ting gå av seg selv.. ta ut spiral, og ikke tenke mer på det, og se om jeg en gang i fremtiden ble kvalm etc..

Men her sitter jeg og leser og leser.. og kjenner og kjenner

Hadde nok enten EL i dag, eller har om 2 dager (Hadde en del blødninger lørdag for 2 uker siden, og så begynte det på igjen MYE på tirsdagen). Fjernet spiralen torsdagen før..

Hadde sex torsdag kveld, og sitter og kjenner etter på hvert lille atom som beveger seg inni kroppen min. Har blitt veldig fort gravid tidl, og innbiller meg liksom at svømmerne fra torsdag begynner å bosette seg...

Siden vi har 2 gutter, satser jeg på sex noe dager FØR EL for å se om det går an å få jente.. hehehe.. Men ikke så lett siden jeg ikke vet akkurat HVA som skal regnes som EL :)

Har murret en del i magen i dag/går og følte meg PITTELITT kvalm i dag.. HAHAHA...

Er det mulig? Jeg burde gå å gjøre husarbeid i steden for å sitte her å dikte opp symptomer og regne meg gal... hihihihi

Ha en fin lørdagskveld...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På toppen av det hele kjenner jeg noen spark der inne... HAHAHAHAHA

Skrevet

Kjenner meg igjen der! Skulle egentlig ikke prøve ennå, men vente et par mnd. Sluttet på pillen og har ikke vært kjempeforsiktige, men siden jeg også har blitt gravid ganske lett, har jeg svidd av x antall tester og jeg aner ikke når jeg har hatt el eller når ikm er.....

Kjemperolig jeg også! Og innbilte symptomer kryr det av (kvalm, for eksempel, selv om jeg ikke er blitt kvalm før uke 7 de forrige gangene!)

Krysser fingrene for en liten jentespire hos deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...