Lille persille* Skrevet 9. oktober 2010 #1 Skrevet 9. oktober 2010 Snuppa mi blir snart 8 uker og jeg lurer på om jeg skal prøve å gi henne morsmelk på flaske. Jeg fullammer og tenker da å pumpe meg, slik at pappa'n kan gi henne en kveld og jeg kanskje kan stikke avgårde en tur en kveld. Er det for tidlig? Man bør kanskje gi henne den en gang i blant slik at hun ikke "glemmer" den og kanskje ikke vil ha ved en anledning vi virkelig skal noe...?
Hjertelyd & Knøtteline Skrevet 10. oktober 2010 #2 Skrevet 10. oktober 2010 Dette lurer jeg også på! Jenta mi er 6,5 uker nå og vi lurte på om vi skulle begynne å prøve flaske. Fullammer, men pappaen er veldig ivrig på å delta mer under matingene (og jeg vil på kino). Jeg har også hørt at de må trene jevnlig på flaske fordi de kan glemme det igjen. Har ikke prøvd flaske ennå fordi jeg er redd for å ødelegge hennes perfekte sugetak (har ikke vært sår en eneste dag!)
Gjest JuniGull2010 Skrevet 10. oktober 2010 #3 Skrevet 10. oktober 2010 Gutten vår sugde på puppen fra første sekund, han fikk smokken etter 4 dager og vi forsøkte flaske etter 2 uker. Det har gått fint hele veien! :-) Vi har gitt flaske ca 1 gang i uka for å sjekke om han fremdeles tar flaske og for at han skal få trent seg. Vi har kun brukt Avent flaskene. Det eneste jeg legger merke til, er at det virker som at han spiser litt mindre når han får flaske, men han skriker ikke akkurat av sult etterpå heller.. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå