Gå til innhold

Hva "serverer" man i babyshower?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for tips :)

Syns selv det er en koselig ting å gjøre og vet at min venninde blir kjempeglad :) Det med engangskamera var en god ide :)

Og ja, utrolig mange sære mennesker som SKAL mene alt om alle og alt. Ingen som tvinger noen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for tips :)

Syns selv det er en koselig ting å gjøre og vet at min venninde blir kjempeglad :) Det med engangskamera var en god ide :)

Og ja, utrolig mange sære mennesker som SKAL mene alt om alle og alt. Ingen som tvinger noen.

• 2 år senere...
Skrevet

Noen tips til babyshower ? :)

Er mer vanlig nå enn før trur jeg :)

Anonym poster: 90b746241e5774661fde9d772860890b

Skrevet

Hva er pattegris? :)

Anonym poster: 90b746241e5774661fde9d772860890b

Skrevet

Hva er poenget med å skrive at dere ikke ville likt det og at dere mener det er sært når det ikke er dere hun arrangerer for? HI skriver at venninnene ordnet istand til henne da hun var gravid så da er det vanlig i hennes vennekrets og venninnene hennes mener ikke det er sært. Hva dere mener er irrelevant!

Anonym poster: f9d3e34ee08f863f14465da830ebaa4e

Skrevet

Cakepops, sushi, bobliss og petite fours

(og pattegris ... LOL).

Skrevet

Hva med å kalle det BABYFEST?? Babyshower høres helt noldus ut på norsk.

Anonym poster: 11c121ef1b52e65127357f3a8b6891a4

Skrevet

Hei HI, scrollet fort over de som som synes babyshower er sært, er jo ikke det du spør om ;)

Jeg ville servert en deilig gryte med salat, eller hjemmelaget pizza faktisk, og KAKER til kaffe etterpå. Og skal festen vare en stund etter det, så ville jeg satt frem skåler med potetgull/popcorn. Spesielt hvis festen er på en lørdag.

Lykke til, din venninne er heldig som har deg :)

Skrevet

Pappa? Jeg visste ikke at du hang på dib?!

Skrevet

Pappa? Jeg visste ikke at du hang på dib?!

Må jo følge med på hva du driver med, og det er jo her du "henger".

Skrevet

Siden jeg ikke har noe "vennegjeng",arrangerte jeg min egen babyshower,jeg! Det var i 2010. Det var SÅ koselig! Kjempefint anledning til å samle gode venner,alle på én gang. Jeg pynta og ordna med snacks og drikke,samt baguetter,mens gjestene hadde med seg en matrett hver. Noen hadde med kake også.

Jeg hadde forberedt noen leker også,og det var veldig gøy! Lukte på middagsglass med bind for øynene og si hvilken smak,gjette antall cm rundt magen min osv.

Veldig bra kveld. Koselig.

Skrevet

Siden du får så mye tyn vil jeg bare si at jeg hadde blitt superglad om mine venninner hadde arrangert babyshower for meg, synes det er en kjempekoselig skikk, og skjønner ikke det der med kjøpepress - det er jo kjøpepress uansett om at man alltid må gi noe når noen har fått barn, eneste forskjellen er at på babyshower blir det i en ordentlig hyggelig setting i stedet for at man ender opp med å sende noe etter fødselen fordi man ikke vil fortyrre, og så gir man noe overflødig fordi alle har måttet kjøpe inn alt de trenger likevel.

Skrevet

Babyshower er kjempe koselig:-)) Selv om tema var hva man server må jeg bare kommentere alle disse sure gamle kjerringenes kommentarer om at det er tullete og unødvendig. På en babyshower får man jo ofte bleier, stelleutstyr, kremer etc til mor, samt babytøy og utstyr, dette er ofte ting du trenger å ha i hus FØR du drar på føden! Spesielt hvis du er førstegangsfødene. Alle vordene mammaer fortjener å bli sjemt bort litt på denne måten:-) I forhold til servering er jo enkel tapas kjempeflott, eller så holder det jo også med f eks en babypyntet kake og kanskje cupcakes. Masse lykke til med babyshoweren!!

Anonym poster: 69eff3bd7c9582263d3489262588cf70

Skrevet

Jeg må medgi at jeg syntes at det var et litt tøysete konsept .... helt til jeg ble gravid .... egentlig mange ting jeg syntes var tøysete før jeg ble gravid :)

Nå bare gleder jeg med til kalas med gode venninner, cake pops (syntes også at disse var ganske teite) og (alkoholfri) bobliss :D,

rosa eller lyseblå ballonger og en av disse kakene som er laget av bleier (noe som i sin tid ville ha sprengt tøyseskalaen min)

:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...