Nikkamoren Skrevet 9. oktober 2010 #1 Skrevet 9. oktober 2010 Noen som kan forklare det til meg? Jeg har ikke peiling
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 9. oktober 2010 #2 Skrevet 9. oktober 2010 Tenker du da på smokker og flasker? Jeg kokte de i en stor kjele i 5 minutter til å begynne med. Men ble fort lei dette, så innvisterte i en sterilisator, og det var jeg veldig glad for ja!!!
Hjertelyd & Knøtteline Skrevet 9. oktober 2010 #3 Skrevet 9. oktober 2010 Du kan kjøpe en sterilisator. eller putte det du skal sterilisere i en ren kjele m kaldt vann. kok opp og kok i 5 min.
Mrs Mon-e Skrevet 9. oktober 2010 #4 Skrevet 9. oktober 2010 Det er kokingen av flaskene som er steriliseringen, men de må vaskes først. Jeg skyller flaskene i kaldt vann rett etter lillegutt har drukket melken sin, så vasker jeg alle flaskene med egen flaskebørste, så koker jeg dem i ca 10 min. Ta dem ut og sett flaskene til tørk med en gang de har kokt ferdig, Jeg hadde vel investert i en sterilisator hvis jeg visste jeg skulle få et flaskebarn, for noe så kjedelig som å vaske og koke....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå