Gå til innhold

Hva slags type menn liker du/faller du for?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er svak for mannemanner, men det må ikke bikke helt over. Litt røff, muskuløs ( ikke for mye), mandig, handy, sjarmerende, humor, pene øyner, moden og samtidig følsom/lidenskapelig.

Gjerne utdanning men ikke nødvendigvis høyere utdanning, selv om jeg har det selv. En flott snekker med de viktige egenskapene kunne glatt smeltet mitt hjerte.

Så altså jeg faller lettere for en handyman enn en akademiker, men helst noe midt i mellom;) Men han har ikke dukket opp ennå, så trives i mitt eget selskap enn så lenge.

Hva slags menn foretrekker dere?

Skrevet

Jeg faller vel lettest for rocka musikere. Litt rampegutter med et følsomt indre. Skikkelig klisje, men jeg kan ikke hjelpe for det.

Han jeg er sammen med er ganske langt unna det idealet, og det er egentlig likegreit, så slipper jeg alle divanykkene slike gutter fører med seg.

Skrevet

tynne, litt høye og "senete", store og pene hender, store øyne, syns det er sexy med beleste menn eller menn som spiller i band/synger osv. videre syns jeg det er svørt sexy med menn med døtre:) hehe

Skrevet

Ja det glemte jeg, de er absolutt innenfor min "kategori" hehe.

Hi

Skrevet

Jeg har alltid falt for høye mørke menn, gjerne litt rufsete, mystiske , beleste, gjerne akademiske og litt badass..har alltid slått feil ;-)

Skrevet

Har en tendens til å falle for rødhårete/blonde med rødskjær jeg.

Ellers må de ha glimt i øyet og god humor, og god samtale partner. Også liker jeg at de er litt handy man og er muskuløse (men ikke type body builder, det synst jeg er litt æsj.) Og pene øyne, gjerne grønne.

Har funnet dette i min mann da, så er fornøygd :P

Skrevet

Jeg har alltid falt for de muskuløse.. litt badboy utseendet. Vært sammen med noen "bodybuildere", bola store gutter med røff stil... Å er vel derfor jeg har vært sammen med en del.. det holder aldri! De har jo så mye rart oppi topplokket..

Mannen mi nå er værdens herligste, muskuløs og bra kropp. Men det av naturlig trening. Da han alltid har drevet aktivt med kampsport..

Snur meg fortsatt etter de digreste på gata, men kan ikke tenke meg å bo med noe sånt igjen ;)

Skrevet

Urk..det værste jeg ser er menn med enorme muskler, singlett, tribal tattoo og joggebukser. Hehe, snakk om harry og white trash!!

Sleng på et fett gullsmykke rundt halsen også, så er looken komplett..ÆSJ!!

Skrevet

Mannen min er omsorgsfull, spiller gitar, har ofte "tredagerskjegg", er sporty, høy utdannelse, sjarmerende, utrolig god humor, omtenksom, snill, KJEKK, halvlangt hår, ikke veldig høy - men høyere enn meg, fine øyner med forskjellige farger, mørkt hår, rene hender, lidenskaplige kyss, store lepper, rett nese.. Så denne typen faller jeg pladask for! Splæsj ;-)

Skrevet

hehe.. menn! det finnes jo så mange fantastiske menn... :D

jeg har vel etter hvert sett at de mennene jeg faller for har noen likhetstrekk, selv om når en ser kun overflaten er de veeeldig ulike.. jeg har vel etterhvert oppdaget at jeg bryr meg mindre om utseende og alder, personligheten er det som gjør utslaget for om jeg faller for mannen.

at mannen har mye utdannelse er ikke så viktig for meg, jeg har ikke så mye utdannelse selv.

men jeg har en tendens til å hooke opp med menn som arbeider med mennesker på ett eller annet vis, på mange måter "veldig skikkelige" menn med skikkelige jobber f eks, ( for å sette merkelapper.. ) lege, sosiolog, barvevernspedagog, på den andre siden har jeg også falt for menn på den "uskikkelige" siden av skalaen, menn som lever kaotiske liv uten noen faste holdepunkter, som har valgt bort A4 livet, musikere og "leksikonselgere". hehe.

felles for dem er vel at de er intelligente menn med mye dybde i seg, som har opplevd vonde og gode ting i livet. er empatiske, våger å være åpne om livet sitt, som ser at livet ikke er svart/ hvitt. at de respekterer meg som menneske og kvinne er jo et absulutt krav, men de må likevel være skikkelig mannemenn seksuelt. i love it. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...