Gå til innhold

Ugla - og andre som har erfaring med hormoner i forkant av en inseminasjon

Anbefalte innlegg

Hei!

Ugla: Hvis jeg ikke husker helt feil så tok du medisiner i forkant av den siste inseminasjonen din? Så det jeg lurer på er hvilke medisiner du tok, og hvor store doser? Hvor mange follikler utviklet du av de dosene?

Sist inseminasjon tok jeg 100 mg pergotime, og fikk 3 store follikler.

Denne gangen her tenkte jeg å ta puregon( i tillegg?) til pergotime. Men er litt redd for at jeg får for mange follikler.

Andre som har tatt andre medsiner enn pergotime i forkant av en inseminasjon??

Takker for svar:)

Fortsetter under...

Jeg tok vel hormoner de siste 5 forsøkene.. 4 med dobbel Pergotime (2 tabl), og siste forsøket (150 ie) Gonal-F.

Jeg har lagt på 2-3 gode follikler.. synes jo tre høres mer enn nok ut siden du kun forholder deg til ins.

Hadde ca samme antall follikler med Gonal-F. Men har hørt at en del responderer bedre på dette. Men det er mye dyrere medisin enn pergo..

Du kan jo evt høre med CFC

Lykke til!

• 3 uker senere...

Kan de ta bort egg?

Hvis det er for mange egg i ultralyd, kan de bare "punktere" bort eggposer?... Dette er jo super bra,har vært litt redd for hormonstimulert forsøk akkurat pga dette! Kjedelig å reise til København bare for å ta ultralyd =/

Har 4.inseminasjon neste uke, og tenkte å kjøpe Pergo i tilfelle jeg trenger det i neste syklus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...