Gå til innhold

Plutselig en apetitt uten like.. Huff, nervøs for å legge på meg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt at mange som fullammer får meget god apetitt. Dette har ikke jeg merket noe av, før nå!! Gullet er 3 måneder, er det normalt at apetitten min øker nå?? Blir en smule nervøs hvis denne apetitten skal fortsette......... Bryllup om et år og en (liten) nydelig kjole jeg skal inn i...:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenkte ikke over at dette kunne være et problem, men fra han var ca 6-8 uker så har jeg vært konstant sulten. Er som om metthetsfølelsen aldri kommer, selv rett etter middag :-/

Er nå 3 mnd, og jeg har også lurt på hvordan dette skal gå, hehe. Men vekten øker ikke, da.

Men jeg spiser sunt, småspiser en del grønnaker og litt frukt og drikker mye vann for å fylle opp. Og trener mye.

Er vel kanskje derfor jeg har ekstra apetitt: amming + trening = trenger ekstra næring, vil jeg tro ;)

Gjest JuniGull2010
Skrevet

Ja, merker det veldig jeg også!! Sønnen vår er 4 mnd. Jeg er normalvektig og jeg veier 2 kg mindre nå enn før jeg ble gravid, så jeg spiser og koser meg, men jeg går på vekta to ganger i uka og følger nøye med. Jeg fullammer og forsøker å gå lange turer på ca 1 time nesten hver dag, og det er jeg ikke akkurat vant med, så jeg bruker vel mer energi. Jeg er redd for at dette skal bli en vane og det er ikke lenge til jeg slutter med fullamming, så jeg går vel inn for å spise så sunt som mulig, slik jeg ikke legger til meg noen dumme vaner...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...