*lille blomst* Skrevet 9. oktober 2010 #1 Skrevet 9. oktober 2010 Er så redd for falskt negativt resultat at jeg ikke tør teste enda... Har en sterk følelse av å være gravid, både en del symptomer og en skikkelig "magefølelse". vil jo evn holde det hemmelig en stund også og vet jeg skal treffe jentene (klubben) på onsdags kveld... Vurderer faktisk å utsette test helt til torsdag (om da ikke TR er kommet selvfølgelig). hvis jeg tester tidligere ville jeg få problemer med å holde det hemmelig for dem på onsdag;) 7 andre småbarnsmødre ville fort fått mistanke og om jeg VET jeg er gravid så blir det vanskelig å lyve;) ser det er mange som svir av tester i ett sett,. er det fler som ikke gjør det? som heller venter? Forrige pp tok jeg en test før ikm og en da TR varte kortere enn vanlig og jeg nesten ikke hadde blødd.... ble skuffet begge gangene, er så redd for skuff nå....
MissRuffo Skrevet 9. oktober 2010 #2 Skrevet 9. oktober 2010 jeg har også en del symptomer på at jeg er gravid, men ventet mens i går og den er ikke kommet enda, har egneltig ikke hatt noe tegn til at den skal komme heller enda. Det jeg har gjort som funkrer for meg er at jeg har snakket med bestevenninna mi om det, det er bare slik at jeg kan ha ei og snakke med og ei som kan være der for meg i tilfelle mensen kommer og jeg blir skikkelig lei meg( noe jeg tror jeg kommer til å bli) Jeg har vært redd for at jeg bare har innbilt meg selv med disse tegnene så jeg hat tatt test selv om jeg visste det var for tidlig bare for å "skuffe" meg selv i tilfelle jeg får mensen... Vet ikke om dette gav noe mening men=)
*lille blomst* Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 10. oktober 2010 da var det gjort... satt og surret rundt på bim sidene i går kveld og ble til slutt så inspirert/fortvilet/forvirret, så gikk og svidde av en test. selfølgelig negativ, m hårnålsstrek der krysset burde være, i tillegg var kontrollstreken dårlig... ble egentlig ikke så mye klokere av dette, men litt roligere iallefall. Gubben har sagt at "det gjør jo ik noe om det ikke skjer noe enda, da kommer det nese mnd" Han syns nok jeg er litt ensporet for tiden! Tenker bare på om det evn er noe som har festet seg og før/rundt el var det på livet å få lagt inn aksjer. Kjenner jeg har stresset for mye med det, enda dette bare var 2pp. Er nok fordi vi fikk det til på 1pp for tre år siden, så jeg venter liksom at det skal gå fort. Hvis ikke TR kommer denne mnd så er det bra, men tror jeg skal overleve uten den største skuffelsen likevel... det viste testen i går iallefall:)
mammas skatter <3 Skrevet 10. oktober 2010 #4 Skrevet 10. oktober 2010 d e jo strek sa du. så ikke fortvil enda. e hadde svak svak strek i 4 daga før den vart mere synli. og e hadde magefølelse på at e va gravid/eller dennne gangen gikk d ikke mange dagene etter el.
Steinarsgirl - nr 3?? Skrevet 10. oktober 2010 #5 Skrevet 10. oktober 2010 Jeg har IKM på onsdag. Å som deg har jeg hatt denne magefølelsen og masse rare symptomer denne gangen. For to timer siden klarte jeg bare ikke vente lenger he he. Så jeg testet med Quick respons, det var heller ikke morgenurin. Det kom en SVAAAAAAAK rosa strek, min samboer klarte også se den... Men nå sitter vi her som spørsmåltegn begge to, hmmmmm, så det ender jo med at jeg må ta en ny test i morgen. Å jeg blir jo kjempeskuffa viss det ikke er noe da. Konklusjonen er vel at det sikker er det beste vente til IKM før testing ja, he he. Men masse lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå