Miann Skrevet 9. oktober 2010 #1 Skrevet 9. oktober 2010 Spiren satt på andre forsøk! Bomma helt på EL forrige pp, men denne gang brukte vi EL test å da satt`n gitt !! Skal bli spennende fremover, satser på å få en tidlig UL i og med jeg har mistet en gang tidligere. Tvi tvi til alle andre her inne ) Foreløpig termin 23 juni
Lykkelig 2.barnsmor:) Skrevet 9. oktober 2010 #2 Skrevet 9. oktober 2010 GRATULERER=) haha. samma gjelder her også.. fant det ut imorges også.. termin 23 eller 25 juni. (kalkulatorene viser forskjellig)...
Gjest Skrevet 9. oktober 2010 #3 Skrevet 9. oktober 2010 Gratulerer så masse - Og velkommen til oss )
Miann Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 10. oktober 2010 Takk takk Å gratulere til dere også med spire i magen ) Hadde vært moro å fått noen å slått følge med på denne ferden. Forrige gang jeg var gravid fann jeg meg ei nettvenninne inne på dette forumet her, å vi er verdens beste nettvenninner og snakkes neste daglig enda, etter 3 år )
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 10. oktober 2010 #5 Skrevet 10. oktober 2010 Gratulerer så mye og velkommen hit! Dette blir spennende! Har selv termin ca 17. juni og venter nr 3. Masse lykke til og ønsker deg et flott svangerskap:)
Miann Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter #6 Skrevet 10. oktober 2010 Takk takk ) Å sender lykkeønskninger til deg også )
mai27 Skrevet 10. oktober 2010 #7 Skrevet 10. oktober 2010 Gratulerer!! :) Fant ut i går at vi venter nr.3 <3 Kalkulatoren viser 15.juni, så vi får se Ønsker deg lykke til i svangerskapet :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå