Gå til innhold

Dagens vitser for de som ønsker og le litt!!:-))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mamma var gravid og spurte lille Ole: Ønsker du deg mest en søster eller bror? "Aller helst ønsker jeg meg en gyngehest, men det tåler vel ikke fitta di..."

Hvorfor kuken aldri kan få seg fast jobb? Den har hull på hjernen,den tenker bare på fitte- og den skal ha minst en times pause etter at den har jobbet i fem minutter....

Ahh" sa jenta:"du er den beste elskeren jeg har hatt". "Si meg, brukte du knudrete kondom?" "Nei" sa gutten, "men du er sa stygg at jeg fikk gåsehud på pikken!"

Hun lå naken på ett laken. Du tok frem saken, den velkjente staken og støtet inn i gosaken. Hun skrek, ååhh, kjent på maken....den må jeg få i baken

Eg møtte ei jente som, sa ho fraus. Eg viste ho pikken, og da vart ho taus. Eg tok av ho trusa, ho la seg å skræva. Da lurte eg ho, og tok ho i ræva

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En fitte så dryppende våt, gjør meg så dundrende kåt. Sprikende kvinner på laken, med kuken langt oppi baken. Men når man det ikke har, får høyrehanda være vikar.

To kompiser i fortrolig samtale: Du, tar du noen gang dama di i feil hull? Nei, jeg vil da ikke at hun skal bli gravid.

Jenta såg på fitta si og vrengte fram det raue, "får eg ikkje kuk ikveld så trur eg at eg daue

Hun kom splitter naken til karneval på grendehuset, og sa hun var utkledd som Adam. "Men du har jo ikke kuk!" sa vakten. "Nei, jeg vet det. Men det får jeg i kveld!"

To par er på ferie og blir enige om partnerbytte til natta. Mennene avtaler innbyrdes at de skal prikke antall ganger i smøret ved frokosten dagen etter, hvor mange ganger de hver fikk hatt seg med den andres kone. Den første mannen godter seg, idet hans kone hadde mensen. Neste morgen stikker han tilfreds 3 ganger i smøret og smiler. Smilet stivner dog, da den andre tar sin kniv og stikker 3 ganger i syltetøyet og 4 ganger i nugattien...

Skrevet

Alle barna hadde fornøyde foreldre unntatt Morten, han var født før aborten!!

Skrevet

Hvis dere synes dette var morsomt lurer jeg på om dere kanskje er på feil forum???? Er dere gutter på 13 år???

Skrevet

En småfeit kar fra åsen, koste seg med dyra på båsen. Han svetta og pumpa, Dagros fikk den i rumpa. De klinte og herja , det er fart i de kyra som melker for Freia!

Siste gangen du fekk kuse,var vel i graset bak grisehuset! Du var så lystig du var så kåt, du tok ei purke som stod og åt!

Ensom i natten, voldtok jeg katten. Katta var trang, jeg kom ikke fram, nå har katta vondt i buken, og eg har katteskit på kuken

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...