Gå til innhold

Flere som er helt for jævlig hormonell her inne.... uke 33...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker jeg var slik sist også, mot slutten, men trodde ikke det skulle bli slik nå.

Jeg siper og griner for den minste ting, føler meg sliten og stygg og lei og får liksom ikke nok støtte synes jeg. Føler nesten at typen begynner å bli lei han også, men han skal jo OPPMUNTRE meg!!!! Skal han ikke? Ikke får han seg nok, jeg er kjedelig når jeg ligger så mye på sofaen, han sier jeg er sexy, men det stråler liksom ikke ut av han at han mener det....så da tror jeg han bare sier det for å være snill, og så er jammen meg det galt også. Jeg er et helvete å ha i hus om dagen, og jeg vil jo egentlig ikke være slik....

Uff....et skikkelig brøl fra meg.......måtte 7,5 uker gå fort!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fatter og begriper ikke i det hele tatt hva du snakker om jeg??? Hormonell? tårer? sliten? helvete å ha i hus?

Skal spørre gubben min om han skjønner deg bedre... ;)

Skrevet

Dette er ett ukjent fenomen for meg... ;p

hehe, nei huff, skulle sett meg for 1 t siden når vi skulle feste bilsetet vi har fått og det viste seg at selen ikke var lang nok , så vi må kjøpe base,

enkelt problem å løse? jada, Men det betyr ikke at jeg har gråte og sutret non stop til nå ;)

Skrevet

Hi, hi ja, jeg kan trøste med det at mannen min var så uheldig og spurte om han kunne ta noen pils hos en kamerat her om kvelden..... Skal si gutten fikk sjokk da jeg så på ham med øynene fulle av tårer og ble så sint at man skulle trodd han fortalte at han var utro! Stakkar mannen min:-) Og så begynner jeg å gråte fordi jeg oppfører meg som et furie...nei, nei godt det bare er 8 uker i gjen!

Må bare få sagt det at han fikk reise ut med god samvittighet når hormonene hadde fått utløp:-) Det er en frustrende situasjon når man reagerer uten å klare å forstå hvorfor:-)

Skrevet

Joda - kjenner meg igjen som bare det! :))

Jeg har vært syk en uke, og vet dere;

samboeren min er så frekk, at nå har HAN blitt syk også!!???!??!??

At det går ann å være SÅ frekk!! han kan jo ikke være syk NÅÅÅ-jeg trenger ham!!

jeg sa tom til ham at han ikke trengte å legge seg på sofaen å VENTE på at han ble syk!!

Gjett om jeg fikk dårlig samvittighet da jeg kjente på panna hans en time etterpå, og han var GLODVARM!!

DA følte jeg meg slem da!

men heldigvis er han snill og forstår meg veldig godt. :)

Godt å se at vi er flere som er hormonelle.

Men føler likevel at jeg sikkert er den slemmeste av alle...! :-O

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...