Gå til innhold

noen som bor i trondheim som kansje kunne hjulpet meg med et lite problem?=)

Anbefalte innlegg

vi ønske å kjøpe et veggehengt stellebord,men det er så dyrt...men så såg vi på ikea,og der hadde de. men problemet er det at de har de bare i trondheim på ikea i Leangen...så spørsmålet mitt er om det er noen som kan kjøpe det for oss og sende det ned her til oss? må eventuellt sjekke hvor mye det koster å sende det først=) vi betaler selfølgelig alt!!!! =)

Fortsetter under...

Du får sikkert bestilt det på ditt nermeste varehus, da blir det nok billigere for dere :) Sikrere blir det jo også, du vet jo aldri hvem du sender pengene dine til.. Har du bare sjekket på internett eller har du spurt på IKEA?

Jeg har forresten vært på IKEA Leangen og sett dette stellebordet. Det er "bare sånn akkurat!". Ville ikke lagt barnet mitt oppå der når det begynner å bli litt tyngere, og stellebordet har vært brukt noen måneder.. Selv om det er montert riktig og festet i vegg, syns jeg det ser ut til å tåle veldig lite..

Det er også forferdelig stygt når det er slått sammen (personlig mening, men det er hvitlakkerte tynne stålstenger under, på den delen som synes når du ikke bruker det..)

Om jeg var deg ville jeg sett på stellebordet før jeg kjøpte det. Da vet du hvertfall hva du får for pengene... Lykke til :)

hei=) ja,du har helt rett!!!off,tenkte ikke helt klart =P fikk liksom litt panikk da det var den eneste plassen de hadde det igjen hehe... skal reise litt rundt på babybutikker å se på andre som gjerne tåler litt mer og ser sikrere ut =) ha en fin lørdagskveld=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...