Gå til innhold

klarer bare spise brød og litt godteri...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har enda ikke fått lyst på noe kjøtt eller annet mat etter kvalmen som nå har blitt litt bedre.

Hvor skadelig er det å spise litt godteri nesten hver dag, har såå dålrig smvittighet. Suger på sukkerfrie drops for å døyve kvalmen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg spiste gotteri hver dag siste svangerskap, og har fortsatt med dette siden. Er ikke overvektig og gutten min bærer ikke preg av at han fikk sukker i magen, så dette gjør jeg med god samvittighet!

Kos deg du!

Skrevet

I forrige svangerskap hadde jeg dilla på daim. Spiste minimum en daim pr.dag. Fikk en gutt som ikke liker sjokolade;)

Skrevet

Skal nevnes at jeg har IKKE spist en eneste daim etter han kom til. Fikk liksom nok den gangen. Spent på hva jeg får dilla på nå.

Skrevet

Hei kjære deg :)

Nei, såklart skal du ikke ha dårlig samvittighet!

Tvert imot, du skal koose deg med alt det godteriet du vil ha, og spise akkurat det du føler for! Når man er kvalm & elendig, har man bare lyst på ting som er usunt, som regel, og da skal man få lov å spise akkurat det :)

Klem fra

Skrevet

ååh så deilig å høre..at det ikke er skadelig. MEN i 2.trimester, spesielt etter uke 20 så skal jeg spisesundt!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...