snuppene 09 og 11 Skrevet 9. oktober 2010 #1 Del Skrevet 9. oktober 2010 da sitter jeg her hjemme da.. skulle vært på jobb, men er kvalm, brekker meg endel, og spyr innimellom, samt er så veldig trøtt. har også en unge som er inni en sove dårlig periode.. men så er det denne samvittigheten da.. er jo gravid, ikke syk.... burde jobbet, alle andre klarer jo.. huff blir så lei meg, for er jo ikke like dårlig hele tiden, men i perioder i løpet av dagen er jeg ikke iform til å gjøre jobben min på en god måte. har en jobb med endel annsvar, og der jeg jobber med syke mennesker, så må jo være tilstede når jeg er på jobb.. nytter ikke noe annet. men føler jeg svikter kolegaer, skulker jobben osv.. Andre som er hjemme fra jobb og som syntes det er vanskelig å vite hvor mye man skal strekke seg for å gå på jobb?.. hvor mye det skal gå ut over mann og barn før man sykemelder seg?. tenker på å ringe legen til mandag,.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142417606-hjemme-fra-jobb/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå