Gå til innhold

Skjedd noe nytt? Når blir jeg gravid? :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei igjen :D

har jo sett nå igjen, og ting har forandra seg litt siden sist.

får fortsatt opp jobb, og at det vil komme noe fast etterhvert.

økonomien vil bli mer stabil og øke litt. så det lover jo godt og passer bra sammen med fast jobb :)

fikk opp baby i sommermnd 2011 på deg nå, så litt annerledes enn sist :)

Åhh takk! Hehe, glad du svarte meg :) Veldig anderledes enn sist, hvis du ser baby i sommermnd så kan jeg jo bli gravid nå snart? Denne mnd? Hehe, Vi har nemlig vært litt uforsiktige..(heldigvis) så kjenner jeg er spent på om det kan skje noe, men samtidig tør jeg ikke tro det heller..og passet neppe i forhold til eggløsning heller, men den lille biten med håp er jo der :)

Såå gla jeg blir for at du ser jobb og noe fast! Håper så inderlig du har rett, snakket med noen i dag ang en jobb som er ledig fra januar og sendte søknad i dag, så er spent på den da, kan jo passe med det jeg har blitt fortalt før (av deg eller andre? husker ikke) om jobb i januar. Krysser fingrene for at det skal ordne seg med både jobb og baby snart. takk igjen for at du orket å se, blir jo så utålmodig :P

Annonse

Ok :) Får vel bare vente og så, og prøve å ha is i magen! Får prøve å fokusere på det positive med at det ikke skjer med en gang slik at jeg rekker å få meg jobb først..

Kan se på deg i morgen, har noen stykker jeg skal titte på i morgen tenkte jeg, er så sliten i kveld så blir så usikkert alt, svarer deg her på tråden i morgen jeg :)

Jeg ser at du blir gravid før det går 1 år.Ca 2-6 mnd fra nå..

står for nye, kreative prosjekter. Stikkord for kortet er fruktbarhet, originalitet, unnfangelse, virilitet, maskulinitet, intuitive evner, kunstnerisk inspirasjon, entusiasme, tillit, mot, optimisme og oppfinnsomhet.

Du vil få gode muligheter innen karrieren. Nye interesse eller kreativ hobbyer kan dukke opp, og du starter kanskje å male, skrive, reise, klatre, spille et instrument eller studere.

Kortet forteller om et symbolsk eller fysisk svangerskap. Kan hende har du et ønske om å få barn. Eller så er det nye ideer som blir født. Det er store muligheter for at dine mål vil bli nådd

Kortet tyder på en situasjon full av kjærlighet. Det kan se ut som om noe eller noen er i ankomst, det kan være tilnærminger, en budbringer, fordeler eller invitasjoner. Kanskje en elsker er underveis eller nettopp har kommet inn i livet ditt. Du er også moden for et forhold nå, og søker etter større og mer dyptgripende følelsesmessige opplevelser. Målet ditt er å erobre noe, og gjøre følelser og visjoner til virkelighet

Hei og tusen takk for at du så på meg rosene, så ikke før nå at du hadde svart :) Setter pris på at flere orker å ta en titt! :) Så positivt ut da! Håper det blir en av de første månedene da, babysyyyk ;) Håper du har rett ang muligheter i karrieren også :) Men ikke ang en elsker ;p hehe. Takk igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...