eliona Skrevet 9. oktober 2010 #1 Skrevet 9. oktober 2010 Nå har jeg endelig fått min lille gutt. 5 dager etter termin ville han ut. Kjente uregelmessige rier allerede kl 6.30 på morgenen, ca hver 20 min og hver halv time, så ble det plutselig stopp ca kl 12-15. Og jeg tenkte at dette var bare falsk alarm. Begynte igjen med rier kl 15, men ikke sterke og de kom ca hver 10-15 min og ble raskt sterkere selv om de kom med ganske mange minutters mellom rom. Kl 16.50 ringte jeg føden, selv om det var 10min mellom hver rie, men de var STERKE. Lurer på hvordan det hadde gått hvis jeg hadde ventet på anbefalningen om at man som vanlig er hjemme til riene kommer hver 3,min. 17.15 var jeg på sykehuset , tok ctg og alt det der, kl 18 var jeg inne i fødestua. Riene kom nå hver 3 minutt. de var VONDE. Kl 20.29 var lille gullet mitt ute, så dette gikk fort, selv om syntes det tok en hel evighet. Fødte uten noe smertestillende. Hadde ca 40 min med press rier. Jeg var så heldig og hadde verdens mest fantastiske jordmødre. Tror helt seriøst at det ikke finnes bedre jordmødre i hele verden. Nå er vi hjemme og bare koser oss. Store søster er sååå stolt av lille bror. Bytter på med pappaen , sover en natt hver i stua med lille gutt, siden jeg ikke ammer. Vi er trøtte men gladeee!! lykke til, til dere som fortsatt venter. nyt den siste tiden. slapp av, det trenger dere.
eliona Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter #2 Skrevet 9. oktober 2010 glemte det aller viktigste. Han var 3895g og 50cm lang, 36 rundt hodet. han er veeeeeldig snill..
Voyeur Skrevet 9. oktober 2010 #3 Skrevet 9. oktober 2010 Gratulerer så masse med lillemann;) Kos dere i permisjonstiden, og lykke til videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå