Gå til innhold

Hvilken hårfrisyre har dere?

Anbefalte innlegg

Og hva er spesielt bra med akkurat den??

Skal klippe meg i dag. Har nå langt hår, og vet ikke hva jeg vil. Enten klippe det ganske kort (til ørene eller noe slik), eller klippe av noen cm og klippe det en del opp. Blir da fremdeles langt, men mer oppklipt.

What to do??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142417199-hvilken-h%C3%A5rfrisyre-har-dere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

har alltid hatt sideskill og lang gradert hår.. helt til i sommer , da bestemte jeg meg å klippe det lang håret som var nesten ved buksekanten, til en halvlang bob:) aldri vært så fornøyd før:) har krøller, men for en gangsskyld ser krøllene friske og fine ut, ikke tørt og bustete:)

Jeg har halvlangt lett oppklippet hår, lugg som skrår, bruker rettetang når jeg har tid, ellers er det en veldig lettvint "frisyre"(det er jo bare langt hår liksom, er den en frisyre? :) ).. Tror jeg har bilde på profilen min, men mulig det viser håret dårlig.. :)

Annonse

Jeg har helt kort hår, men langt nok til at jeg kan ha framoverlugg eller bakoverlugg alt etter humør og anledning. Veldig praktisk og lettvint å vaske. Skiller meg ut i positiv forstand, ser mye freshere og lettere, gladere ut enn langt hår som bare henger trist nedover og nedover.

Annonse

Har blonde dreads. Har hatt det i 7-8 år nå, og det er den beste sveisen jeg har hatt! Ferdig sveis fra jeg står opp til jeg går å legger meg uten styling, spray og styr!!

Kan flette det, sette det opp, ha det løst...

Perfekt :)

Langt ragg! Håret rekker til korsryggen, og er forsåvidt pent. Tykt og velstelt.

Men har hatt langt hår hele livet og er snart 30, er veldig lei av håret mitt! Moter meg opp til å klippe meg kort (kortere enn skuldrene), men det er et stort steg å ta... håret er jo 90% av personligheten, hehe...:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...