jigær82 Skrevet 9. oktober 2010 #1 Skrevet 9. oktober 2010 siden kl 09 imorges har jeg hatt smerter i underlivet og korsryggen som har kommet og gått.. nesten som jeg vente mensen hvert sekund... kan dette være begynelsen på et fødsel el kan man gå slik i dager-uker...? er 37+5 idag..
Cat&Gullungene Skrevet 10. oktober 2010 #2 Skrevet 10. oktober 2010 Ja, det kan det godt være!! Hos meg begynte det på samme måten, og jeg fødte ca 3 dager seinere. Men jeg mistet slimproppen, litt etter litt, samtidig med mensmurringene. Etter et døgn kom det blodtilblandet slim også, og den natten begynte jeg og få modningsrier (ikke spesielt vonde, nesten som kraftige menskramper, men de kom jo i tak, ikke bare jevn mensmurring. De kunne vare 1-2 timer, for så å gi seg i mange timer, og så komme tilbake) Når det er sagt har jeg hørt at mensmurringer kan komme lenge før fødselen også. Så ingenting er sikkert, men tvi, tvi ;-))) Sender deg masse fødestøv og håper du kommer i ordentlig fødsel snart. Du har masse å glede deg til!!!
LL♥10♥13♥ Skrevet 10. oktober 2010 #3 Skrevet 10. oktober 2010 Å så spennende!!! Jeg venter i spenning på oppdatering:):)
Traveltobarnsmor! Skrevet 10. oktober 2010 #4 Skrevet 10. oktober 2010 Hei Er 34+6 i dag og har denne uken hatt mensmurringer titt og ofte...regner ikke med å føde nå, så kanskje det er modning, livmoren som trener eller noe... Men siden du i tillegg kjenner det i korsryggen kan det jo hende at det snart er din tur Tvi tvi
jigær82 Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 11. oktober 2010 Har fortsatt menssmertene og korsryggen.... ser ut til at jeg vil gå slik i noen dager... Men tenke slik at for hver smerte så er jeg et steg nærmere...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå