Lykkelig 2.barnsmor:) Skrevet 9. oktober 2010 #1 Skrevet 9. oktober 2010 nettopp tatt to positive tester. termin 25 juni..! dette blir gøy !!!
løveprinsen <3 Skrevet 9. oktober 2010 #2 Skrevet 9. oktober 2010 Gratulerer og velkommen. Dette er gøy ja. Har termin 11.mai jeg da. Ser av nicket ditt at du også venter nr 2. Hvor gammel er førstemann da? Lykke til med voksende mage:)
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 9. oktober 2010 #3 Skrevet 9. oktober 2010 Gratulerer så mye:) Kjempemoro, da! Ønsker deg et flott svangerskap:)
Lykkelig 2.barnsmor:) Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 9. oktober 2010 tusen takk =)!!! kjempeglad.!! =) har en gutt som blir 2 år på januar:) du da løveprinsen?
want 2 be mom Skrevet 9. oktober 2010 #5 Skrevet 9. oktober 2010 hi jenter sorry at jeg barra buser inn her:D jeg venter nr 2 14 juni:D var så kjekkt at vi venter i samme måned:D
Lykkelig 2.barnsmor:) Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter #6 Skrevet 9. oktober 2010 neida, velkommen skal du være want to be mom =) ja,artiiiig:)! blir vanskelig å ikke fortelle det til så mange. har lyst til å bare rope det ut: JEG ER GRAVID!!!!
want 2 be mom Skrevet 9. oktober 2010 #7 Skrevet 9. oktober 2010 Tusen takk:D off ja jeg vet hvordan det føles! fikk 5 posetive graviditets tester forgie lørdag 3 dager før IKM:S haha så jeg har barra vist dette en uke å jeg SLITER med å ikke si det til alle jeg møter:P hehe men så blir man så bekymret også! jeg er hele veien redd for at det ikke skal gå bra siden jeg fikk vite det så tideligt:/
Lykkelig 2.barnsmor:) Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter #8 Skrevet 9. oktober 2010 hehe. ja det tenker jeg også. men må vell bare smøre oss med tolmodighet ))
løveprinsen <3 Skrevet 9. oktober 2010 #9 Skrevet 9. oktober 2010 Jeg har også en gutt, han ble 2 i august. Kjenner igjen behovet for å rope det ut. Jer er nå i 10. uke og har greid å ikke si det til noen ennå. Sambo selvfølgelig, men det telles ikke;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå