Seriøst Skrevet 9. oktober 2010 #1 Skrevet 9. oktober 2010 Og ingen tegn til fødsel overhodet..... Går nok en stund over denne gangen er jeg redd. Men, ut må han jo, så en gang får jeg vel treffe han (jeg er egentlig ikke så positiv som dette, men greit å late som iblandt) Det er liksom ingen fordeler med å gå over termin! Man blir bare større, tyngre, babyen blir større, de unødvendige vondtene man må leve med!! De som føder 2 uker før termin er virkelig heldige Sånn, da er jeg ferdig å syte og skal prøve å nyte den fine høstdagen! Ha en fin dag alle sammen!!!
Aprilripsen Skrevet 9. oktober 2010 #2 Skrevet 9. oktober 2010 Jeg hadde termin igår... og vi tenker vel omtrent likt Begynner å bli veldig utålmodig her!!
Gjest Lykkeliten dagmamma Skrevet 9. oktober 2010 #3 Skrevet 9. oktober 2010 hehe, har også termin i dag, og ingen tegn til noe som helst her heller....men planen er å føde i morgen, så det trenger ikke å skje noe før inatt! Kommer til å bli veeeldig skuffa hvis morgendagen går uten noe baby...men den tid den sorg:)
Seriøst Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 9. oktober 2010 Jeg heier på oss og håper det blir fødsel i natt på alle tre
carina86 Skrevet 9. oktober 2010 #5 Skrevet 9. oktober 2010 får håpe det skjer noe hos dere snart. "planen" min er å føde i morgen... hehe 10.10.10. har termin på mandag 11.10 krysser fingrene for oss alle sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå