Lykkelill 84 g03 & j10 Skrevet 9. oktober 2010 #1 Skrevet 9. oktober 2010 Stod opp i morges og det var litt vått i trusen gjennom innlegget.. Satt meg på do og der måtte jeg bare sitte for det rant og rant =) Og enda renner det SKIKKELIG... Er 37+5 i dag. Går bare og venter på rier. Eneste som bekymrer meg er at jeg ikke kjenner noe særlig bevegelse fra vesla. Sykehuset ba meg drikke mye sukker og være tålmodig. Håper jeg slipper å gå sånn lenge.. RIER KOM TIL MEG!!!
mamsen & guttaboys Skrevet 9. oktober 2010 #2 Skrevet 9. oktober 2010 Å så spennende:) slik satt jeg med førstemann, vannet gikk som et splæsh og satt og ventet på rier, tok heldigvis ikke så lang tid før det var i gang.... håper du er snart godt i gang med rier og kan dra inn på sykehuset:) Lykke lykke til:)
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 9. oktober 2010 #3 Skrevet 9. oktober 2010 ohoi:) du kan jo faktisk klare datoen "vår" i morgen du hehehe:) åååå så spennende!! men de er vel litt stillere rundt fødsel er de ikke?? jeg har tenkt jaja han er jo helt propell så idag kommer han nok ikke ihvertfall:) holde oss oppdatert da:)) tenk nå kommer hun ihvertfall innen morgen dagen er over.....
Lotta2010x2012 Skrevet 9. oktober 2010 #4 Skrevet 9. oktober 2010 Så spennende, håper du merker noe innen kort da:) Sitter å venter her selv, håper det skjer noe snart:) Masse lykke til da!!
Lykkelill 84 g03 & j10 Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 9. oktober 2010 Takk takk =) Ingen tegn til rier enda.. Snakket med sykehuset nå ang bevegelse, og de mente det ikke var fare selv om jeg ikke har kjent noe fra henne i dag, men jeg kunne få komme opp på en sjekk. Så da kjører vi opp straks. Better to be safe than sorry..... Tøysekroppen; Kom og hold meg med selskap så kan vi trille gullene våre sammen i gangen på søndag/mandag Lykke til dere andre som også venter på rier. Husker fra førstemann så tok det 3,5 time fra vannavgang til riene tok seg opp og deretter 3 timer til før han var ute...
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 9. oktober 2010 #6 Skrevet 9. oktober 2010 lykke til på sjekk der oppe!! håper du ikke slipper ut igjen;) plutselig kommer riene kastet på deg og du kan ikke huske hvorfor i alle dager du ville dette her hihihihi;) skal se hva jeg får til ang trilleturer i gangene der oppe....xxxxx
Dolcemami*stolt mamma* Skrevet 9. oktober 2010 #7 Skrevet 9. oktober 2010 Så spennende! Lykke til og håper ikke riene er langt unna...
Lykkelill 84 g03 & j10 Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter #8 Skrevet 9. oktober 2010 Kommet hjem fra kontroll nå. Alt ser bra ut. Nesten ikke noe fostervann igjen. Blir satt i gang i morgen dersom ikke riene kommer av seg selv. Har time 10.10.10 kl 10 Hehe.... Gleder meg sånn til å hilse på vesle jenten vår!! Håper riene kommer i kveld og det blir fødsel over midnatt...
Lotta2010x2012 Skrevet 9. oktober 2010 #9 Skrevet 9. oktober 2010 det var en utrolig tøff time du, hehe:p Masse lykke til, men håper det starter av seg selv i løpet av kvelden og natten da:) Jeg skal ned på føden en tur nå etter jeg har spist, spent ¨på hva dem sier for noe:)
Lykkelill 84 g03 & j10 Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter #10 Skrevet 9. oktober 2010 Lykke til =) På meg ville de ikke sjekke åpning pga infeksjonsfare... Så må ta tempen på meg selv for å passe på at jeg ikke får feber som tegn på infeksjon. Har bare sterke kynnere enda, så håper det tar seg opp i løpet av kvelden-natten! Mulig det blir fødsel på oss begge nå da *håper*
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 9. oktober 2010 #12 Skrevet 9. oktober 2010 lykke til da, ikke lenge til du får møte prinsessa nå Fødte selv på onsdag og koser meg hjemme med mi prinsesse(og 2 prinser selvfølgelig). Uansett, gled deg masse!!!
Lykkelill 84 g03 & j10 Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter #13 Skrevet 10. oktober 2010 Det kom ingen rier i natt, så nå kjører vi opp på sykehuset for å bli satt i gang. Utrolig spent på hvordan dette går. Våknet med litt angst i morges med tanke på smertene.. MEN snart har jeg prinsessen min i armene =) Får håpe fødselen blir overstått i dag.. Lykke til dere andre her =) Klemmer fra en som plutselig ble full av hormoner og ekstrem spenning..... *gledesnufs*
Miessi Skrevet 10. oktober 2010 #14 Skrevet 10. oktober 2010 Du er nok på sykehuset nu og godt i gang, ønsker deg bare lykke til
Lotta2010x2012 Skrevet 10. oktober 2010 #15 Skrevet 10. oktober 2010 Ja masse lykke til, gleder oss til opptatering:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå