J -76 Skrevet 9. oktober 2010 #1 Skrevet 9. oktober 2010 Hei lenge siden jeg har "sett deg" og lurer på hvordan det er med deg, formen og alt? Er vell videre i 3 trim du nå. Du har skrevet så fine innlegg til meg og andre når vi har hatt behov for det, tusen takk! Klem J
Skaubinna Skrevet 9. oktober 2010 #3 Skrevet 9. oktober 2010 Neimen hei!!! Så koselig å bli "etterlyst" :-) Har ikke vært her inne så mye i det siste nei, og i tillegg er jeg inne i en liten down-periode. Men har nå lest litt her og der, og særlig inne på gravide slitere og den koselige tråden dere jentene der inne har:-) Så heldige dere er som har hverandre, og så godt å høre at det endte bra på ultralyden din! Skjønner så utrolig godt at du ble redd og skremt ut fra den første ul. Uff, da hadde jeg blitt hysterisk altså...! Hadde ingen fin ul på sykehuset selv, ikke at de fant noe rart, men følte ingen kjemi med jordmor, og var knapt inne i 15 minutter. Hun hadde liksom ikke svar på noen av våre spørsmål og hadde ikke tid til å se kjønnet osv. Men absolutt ingenting i forhold til deg. Rart hvordan tiden går så fort for alle andre mens jeg selv føler jeg snegler i vei:-) Formen min er i grunn ganske laber. Jobber 60% og det hjelper på psyken (selv om jeg ikke trives på selve jobben) fremfor å sitte hjemme. Vi har kjøpt oss hus, og mannen min er mye borte både med jobb og oppussing - så da sitter jeg og kjeder meg og depper litt ;-). Sliter med akutt blodtrykksfall, pådratt meg en hjernerystelse etter at jeg falt på bordkanten og må ligge. Har også bekkensmerter ved skambeinet som gjør mye i hverdagen tungt og vanskelig......med det har vekten økt så veldig syns jeg. Så helt ærlig, så er jeg ganske deppa om dagen. Jaja...dette var jo et positivt innlegg ser jeg....hehehe Skal balansere det litt med å si at jeg midt oppi alt dette har verdens snilleste og mest tålmodige mann som gjør alt han kan for meg, og jeg ser virkelig frem til å flytte inn i nyoppusset hjem. Og for ikke å snakke, på tirsdag skal vi ENDELIG på privat ul og se mini igjen, håper alt er bra der inne. En del bekymringer med den også da vet du...hehehe Og så håper håper håper håper jeg å få vite kjønnet!! Er 29-1 uker på vei i dag - 79 dager igen til termin!!!!!! Så ja....ting går jo fremover. Sånn, det var dagens utblåsning ;-), vær nå en engel og oppdater meg litt også om noen ting som er dritt i din gravide hverdag så jeg ikke føler meg som verdens mest sytete person?! Gratulerer sååå masse med å straks være halvveis - er det ikke utrolig!!! Stor klem fra meg:-)
J -76 Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 10. oktober 2010 Hei kjære deg blås i vei, det er lov :-) Gratulerer så mye med hus, forstår det kan være tøft med oppussing nå og at det kan kjennes tungt at mannen er mye borte. Huff så skremmende med hjernerystelse mitt oppi alt da, riktig riktig god bedring!!!!!! Jeg opplever at det fra omverden forventes at det å gå gravid er fantastisk og at en bare skal sveve på en lykke, slik er det jo ikke for alle. Jeg har hatt mange tunge dager dette svangerskapet, selv om barnet er svært ønsket. Er ikke lett å håndtere alle følelsene og hormoner bestandig, men da er det så godt å kunne dele det med noen i lignende situasjon. Det har hjulpet meg veldig å ha tråden med slitere jeg har kjent over år, og jeg har satt svært pris på dine innlegg! Formen min er ikke så aller verst, men er svært utladet etter alle bekymringene, og UL opplevelsen hjalp ikke akkurat på dette. Jeg har vært sykemeldt denne uken og i morgen skal jeg i gang igjen i 80%, ser ikke helt hvordan jeg skal få det til, men får prøve..... I dag har jeg en ganske så fin dag for mannen min er tilbake etter å ha vært borte en uke og jenta mi er i fyr og flamme, er så rørende å se hvor knyttet hun er til han, og hvor herlig pappa han er. Nå skal snike meg ut å treffe en venninne. Ta vare på deg, så snakkes vi mer håper jeg! Stor klem J
Skaubinna Skrevet 10. oktober 2010 #5 Skrevet 10. oktober 2010 Hei og takk for svar! (men det er lov å klage LITT mer unge dame....hihihi) Det du skriver om dette med at graviditet skal være så innmari stas, er noe jeg har blitt veldig opptatt av. Der er du inne på noe veldig viktig syns jeg! Man kan lese side opp og ned overalt om hvor fint og flott og vakkert det er å være gravid. Samhandlingen mellom mor og baby i magen, gløden en kvinne skal få når hun er gravid. Ja og for ikke å snakke om takknemligheten!! Og jada, det er jo alt det der. Selv brukte jeg 2 lange år på å bli gravid så jeg ER takknemlig og glad. MEN jeg må ærlig innrømme at jeg hittil ikke kan si at jeg syns graviditet er noe veldig hurra hurra altså. Skulle ønske det var skrevet flere bøker om det. At gravide kan få lov å kjenne på de følelsene også. Føler at dette er litt tabu å snakke om rundt om. Så bra at du har fått mannen din i hus og at du skal ut og kose deg med venninne i høstværet:-) Nyt det og formen!! Her ligger jeg rett ut, mannen har arbeidshelg og formen er laber. Men heldigvis har jeg gode venner, og nå etterpå får jeg besøk av en god venninne som jeg kan syte litt hos. Det hjelper bestandig, så i morgen er jeg tilbake med godt mot igjen :-) Ha en nydelig søndag, så håper jeg absolutt vi skrives mer utover!!! Klem fra meg:-)
J -76 Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter #6 Skrevet 12. oktober 2010 Hei igjen min venn, hvordan er formen? Jeg hadde en skikkelig tung dag på jobb i går og krøp meg til legen og ble sykemeldt 40% Klarer ikke å være helt på topp nå, blir så lett emosjonell......Vi brukte også 2 år på denne babyen. Jeg ble gravid i 1 pp, men mistet i uke 11 i Ma, siden tok det vinter og vår å bli gravid igjen. Dette blir siste gang for vår del, veldig rart. Tenker på deg med hjernerystelse og alt, håper mannen din for gitt deg litt omsorg mitt oppi all oppussing. Snakkes snart! Klem J
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå