Sandy84 Skrevet 9. oktober 2010 #1 Skrevet 9. oktober 2010 Tassen er nå snart 8mnd om noen få dager. i flere uker, snart mnd nå har det vært skikkelig rabalder å få lagt han.. legger han når han gnir seg i øynenen eller gjesper, ganske likt tidspunkt hver dag.. men med en gang han treffer senga så begynner skrikingen.. noen ganger holder han på i ett strekk og andre ganger litt av og på.. men holder hvertfall på i 30 min. for da å våkne igjen etter 30 min.. føler jo han ikke får slappet av i det hele tatt.. prøvd å sittet inne med han men da holdt han det gående enda lenger! prøvd å gi han flaske for å roe han, ta han opp hvert 5.min, trøste i senga, trøste på armen.. roer seg, men med en gang jeg går eller etter ca 1 min så begynner han, selv om jeg er der inne...BLIR GAL!! Vet jo det er perioder som er bedre og værre med både legging og soving og alt egentlig, men dette har holdt på så lenge at jeg blir rett og slett gal når vi skal legge.. Hver kveld når vi har lagt han så våkner han etter 3 kvarter og må roe han skikkelig ned, blirr dårlig uvane det der merker jeg, slår ikke feil på klokka! Nettene er så som så, han våkner hver 2-3 time hele natta, skriker litt eller bare ligger å lager lyder, men etter noen minutter så sovner jeg igjen så regner med han også sovner for hører ikke noe mer før noen timer igjen.. jeg går da ikke inn til han for vill ikke han skal venne seg til at jeg kommer inn for å gi smokk gjennom hele natta.. rundt kl 6-7 får han melkeflaske, og da roer han seg alt fra 30min-1 time til vi står opp.. Vill ikke gi han melk før på natta , redd vi må gjennom avvenning igjen.. Noen ganger sover han helt til halv 8 uten melk, men da må han jo få. Greit nok at han våkner om nettene og ikke blir som regel noe mer ut av det, men jeg våkner jo automatisk hele tiden, slitsomt, er jo helt skutt på morran selv om jeg ikke har vært så mye opp, men mye våkne.. veldig hakkete søv, slitsomt det... Ble ganske langt, men håper på en måte noen kjenner seg litt igjen og har noen tips eller noe som helst jeg kan prøve ut, for blir gal snart... Prøvd dentinox også forresten, men hadde det vært tenner så hadde han vel ikke bare vært sur når jeg skulle legge han? er jo i fin form stort sett på dagen... Håper noen har noen lure tips til meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå