Gå til innhold

JAA KLARTE DET!! HAR FØDT!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil bare fortelle til hele verden at I DID IT! Lilly Marlene er kommet velskapt til verden! Hadde en fantastisk fødsel. Det er så følelsesladet at det finnes ikke maken i hele verden.

Da skal jeg gå tilbake til nurket, måtte bare fortelle litt :-)

Lykke til dere andre damer her inne!

Diger klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse!

Kos deg med lillejenta;)

Skrevet

Måtte bare besøke deg fra 2 tri..

Gratulerer så masse med prinsessa :)

Kose deg masse og lykke til fremover..

Skrevet

Jeg er så STOLT av deg, kjære venn!! :)

Og som jeg misunner deg nå..hehe, kommer snart etter...

Kos deg max med nurket og mannen..., vi snakkes :D

Skrevet

Gratulerer med jenta, koooos dere:)

Skrevet

åå gratulerer så masse lucy73...endelig var hun her:)

du har vært flink!!!koose deg masse nå....stor klem!!

Skrevet

Grattis!!!

Kos dere MASSE!!!!

Skrevet

Tusen takk for gratulasjoner jenter! Åååå gled dere! Hadde også en så fantastisk fødsel, helt sant! Kan godt fortelle litt senere. Kommer til å huske fødselen, hele greien, som noe helt ubeskrivelig fantastisk resten av livet. Dette er bare så overveldende at det går ikke an. Koser meg og føler meg lykkelig igjen for første gang på leenge. Akk :-)

(Alt utenom ammingen er med på det fantastisk fine, den får vi ta opp en annen gang, kremt:-))

Skrevet

gleder meg halvt ihjel til å komme dit du er nå:)....den følelsen du sitter med kan ikke sammenlignes med noe annet i hele verden!!!:) det er utrolig overveldene opplevelse.....glad jeg skla få oppleve dt engang til i livet...håper alt går bra xxxxxxxxxx

hvor stor var hun da?og hvilke dag ble hun født på?fikk ikke med meg om du allerede har skrevet det....:D

gleder meg til historien om din drømmefødsel his du vil dele den selvfølgelig...:)du vet..vi som går å venter liker sånt lesestoff:)

Skrevet

Gratulerer med prinsessa... Tar gjerne i mot litt fødestøv, gleder meg så fælt til å se prinsessa mi :)

Lykke til videre og kos dere masse!

Skrevet

Tusen takk igjen, ååå det er så deilig det dere har i vente:-)

Her var lykken total helt til kl 20:30 i kveld (kom hjem i gårkveld), for da ringte nemligen min søster og begynte å mase om arveoppgjøret og drit etter min mor som vi desverre mistet i kreft i sommer. Om jeg har gjort det ene og det andre. Nå har disse søskene mine gjort hele svangerskapet mitt til en stor depresjon og nå kommer hun her igjen og maser, unnskyld meg men, TIL HELVETE MED HENNE! Har ikke så mye jeg skulle sagt siden jeg bor i huset vi faktisk eier en del av hver nå, men likevel.

Ta imot et godt råd. SLÅ AV MOBILEN, DRA UT KONTAKTEN I VEGGEN OG DRIT I RESTEN AV VERDEN I NOEN UKER. IKKE LA NOEN KOMME Å ØDELEGGE DEN VAKRE STUNDEN SOM VENTER. Det har jeg gjort nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...