Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2010 #1 Skrevet 9. oktober 2010 Jeg har en exu og en sa bak meg, og sitter her og lurer på om jeg har en sa akkurat nå... Forrige gang jeg hadde mensen blødde jeg veldig lite, med ekstremt ømme pupper, noe som jeg sjeldent har.. Bare 20 dager etter første dag av denne blødningen, fikk jeg mensen. Og det skikkelig! Blør aldri mye når jeg har mensen, men det gjør jeg nå... Klumper og diverse... Jaja, vet ikke helt hvor jeg vil med dette innlegget... Etter snart 6 år som prøver så har jeg iallefall gitt opp... Det blir visst ikke vår tur
th3r3s388 Skrevet 10. oktober 2010 #2 Skrevet 10. oktober 2010 hei. utrolig trist viss du har en sa, men jeg kan trøste deg med at klomper å masse blod har jeg hatt en del ganger oxo uten at jeg har vært gravid, så det kan jo være et lite håp om at det bare er litt kluss i syklusen din, man kan jo av å til få ømme pupper ved mensen oxo, vi skal alle få en spire, det er jeg helt sikker på, uuuuuuansett, så er det mange hjelpe middler ute i verden, tenk heller positivt, legg litt av tankene på hylla å kos deg i nuet, så skal du se at det løser seg. masse lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå