♥mini♥lille♥knerten Skrevet 9. oktober 2010 #1 Skrevet 9. oktober 2010 Noen som har tips på hvordan en 4,5 mnd gammel baby kan forstå at suttebehovet kan bli tilfredstilt med smukk eller tommel? Hun putter hele hånden inn i munnen og gnager, prøver å få dyna inn i munnen, sutter på hånda mi, men brekker seg og spytter ut alle de tre forskjellige typer smukk jeg har prøvd. Fikk tips om å putte sukkervann på smukken, men heller ikke det gikk bra. Når hun har sovnet nå, ligger hun fortsatt og sutter med munnen som om hun fikk melk og ble ammet. Finnes det håp selv om hun begynner å bli noen mnd? Hun tar heller ikke flaske, og jeg begynner å bli ganske desperat etter mer enn 2 timer fravær av henne.
sillyfilly og Olivia Skrevet 9. oktober 2010 #2 Skrevet 9. oktober 2010 Har du prøvd mange forskjellige smokker? Feks Nuk eller runde smokker? Mange barn som er kresne på smokken sin. Min jente begynte etterhvert å suge på fingrene sine. Har hun "oppdaget" hendene sine enda? Det var da Olivia suttet på fingrene sine. På sykehuset måtte jeg la henne suge på lillefingeren min om nettene for hun sovnet ikke uten å suge på noe og smokk spyttet hun rett ut.. Med neglen ned på en måte. Fikk det anbefalt av en barnepleier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå