Anine78 Skrevet 9. oktober 2010 #1 Skrevet 9. oktober 2010 Hva synes dere om dette navnet? Bestemoren min het det og noen ganger synes jeg det er kjempe fint. Andre ganger liker jeg det ikke..
LilleBitteliten Skrevet 9. oktober 2010 #2 Skrevet 9. oktober 2010 Dorothea liker jeg kjempegodt! Vakkert og sterkt, og ikke så veldig vanlig.
Annebolle Skrevet 9. oktober 2010 #3 Skrevet 9. oktober 2010 Jeg kjenner en dame som kalles Dorit som heter Dorothea. Ellers er det vel stor sjanse for forkortelsene Doris og Thea. Men navnet er kjempefint !
Medi Skrevet 9. oktober 2010 #6 Skrevet 9. oktober 2010 Navnet har jo "bare" fire stavelser, Kakao, mange navn som også har det: Karoline, Emilie, Cecilia, Benedicte, Josefine... Kan ikke se hvorfor dette skal være spesielt langt? :-)
Anine78 Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter #11 Skrevet 13. oktober 2010 Tusen takk for svar. Navn er jammen ikke lett...
Gjest Tuyo Skrevet 13. oktober 2010 #12 Skrevet 13. oktober 2010 Nei, navn er ikke lett, det kan jeg skrive under på Jeg liker også Dorthea bedre enn Dorothea. Lykke til med navnvalget!
Castho Skrevet 13. oktober 2010 #13 Skrevet 13. oktober 2010 Jeg liker det ikke så godt men hvis man snur bokstavene litt så kan det blir Theodora som jeg synes er kjempe fint =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå